Gå til innhold

Cerazette - når blir blødningene stabile?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..eller blir det aldri det?

Gikk på cerazette etter jeg fikk storesøster og da så jeg aldri snurten av mensen før jeg stoppet på pillen, men da ammet jeg. Det gjør jeg ikke nå, og nå har jeg gått på pillen i 3 mnd og har hatt blødninger ca annenhver uke....det gidder jeg ikke!! Er det håp om at det normaliserer seg eller er det bare å kaste inn håndkle og prøve noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn hadde jeg det også... blødninger annenhver uke. Syns å huske at det gav seg etter ca 3 mnd. Og etter det hadde jeg vel ikke mens på ca 1,5 år... Grei bivirkning det :)

Men dersom det ikke gir seg snart, bør du snakke med legen og få noe annet. Skal jo ikke gidde å gå sånn om det ikke er nødvendig.

Skrevet

Da jeg gikk på cerazette blødde jeg hele tiden, etter en mnd fikk jeg nok og kastet di i søpla..!!!!

Skrevet

hmm...så det er en sjanse for at det stabiliserer seg da.. verdt å holde ut litt til da kanskje. Vet ikke hva jeg skal bytte til evnt, synes spiral er litt skummelt..:-S

Flere erfaringer?

Skrevet

Min erfaring: Aldri. Eller, i alle fall ikke det første året. Etter det var jeg så blodfattig at legen min ba meg slutte på dagen!

Skrevet

Hei, har brukt de pillene siden mai nå og har omtrent ikke hatt blødning. Når jeg har hatt blødning har det vært omtrent slik: 2-3 ganger med bittelitte blod i ca 8 dager. 2 ganger med det jeg vil kalle styrtblødning. Har det nå og blør som et helvete.

I tillegg har jeg vært mye sår i fbm kos m sambo, og det toppet seg forrige uke da jeg beskyldte han for å ha svinsa med utstyret sitt: Jeg hadde så vondt og så ut som et h.....nede der. Da jeg kom til legen viste det seg at det var kraftig soppinfeksjon....som kunne være bivirkning av pillene sa hun.

Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre i fht pillene.... Er ikke veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...