Januar-nurk Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Er i uke 30+5 i dag og var og målte magen. Livmoren var på 28 cm. Hadde vukset litt lite tror jeg, men ho sa at det kunne jo väre sånn av og til. Fikk ny tid neste uke for ny måling. Noen som ligger/har ligget litt under uten at det har värt feil på veksten? Jeg har to barn fra för og ikke ligget under med de, så bare lurer litt..
Gjest Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Vi er da helt nøyaktig like langt! Jeg er 30+5 i dag, fikk målt SF i går til 28 og det ligger PÅ gjennomsnittet. Fornøyd med det. Jeg får altså veldig store barn så jeg er ikke bekymret. Hadde vært deilig med en liten gutt denne gangen... :-)
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Jeg hadde 28 cm da jeg var 32+5, og det ble ikke noe ramaskrik av den grunn Har ikke født enda da, så har ikke peiling på hvor stor babyen er..
Januar-nurk Skrevet 18. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2009 Wondermum Ja da er vi nöyaktig like langt på vei :-) he he. Hvor mange barn har du fra för og har du bare jenter? Jeg har 2 gutter fra för og venter gutt nr 3 :-).
Januar Baby <3<3 Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 heysann .. eg var innlagt natt til i dag pga dette . og min livmorhals ligger på 15MM .... Og det var VELDIG i grense land, men de sendte meg hjem .... Men om eg fikk mer smerter måtte eg komme opp.. hadde Faktisk RIER i natt , men det dabbet av .... Var den på 28CM ?
MammanTilEmma❤ Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 det er vel på det normale.. jeg hadde 29cm i uke 29:-) å jeg fikk ei jente på 3900g.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå