Lea Laus Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Trenger inspirasjon. Jeg hater frokost og syns det meste smaker gymsokk før kl. 12.00. Men det er jo nødvengdig. Vanligvis spiser jeg restene fra gårdsdagens middag, jeg trenger noe med smak i. Kornprodukter byr meg i mot.. Og har heller ikke tid til å lage store saker hver dag, så må være kjekt og greit. Evt. som kan lages på forhånd.. Forslag?
Lille my ;) Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Jeg spiser hjemmelaget knekkebrød med ost på og 1 glass juice ved siden av. Mye mer smak av knekkebrødet man lager seg og ikke minst sunt. Og jeg blir mett av 1 Men hva med å bare spise en yoghurt eller en frokost blanding? Det er lett å få ned på morgenen..?
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Knekkebrød med philadelphiaost (hvitløk og urter), pepperskinke/kyllingskinke og agurk. Alltid :-) Har også alltid en pakke med fiskekaker liggende i kjøleskapet, og tar meg gjerne en kald fiskekake også...
cherry coke Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Spiser alltid en skive grovt brød med kokt skinke/pastrami og tomat og agurk. Ett glass eplejuice og en kaffi ved siden av. Rimelig standard.
Rampongi Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 hmm. jeg spiser musli og yoghurt, men hva med feks sånne ciabatta man steker ferdig selv med noe godt pålegg?
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 nutrilett med proteinpulver.... men det kan vel ikke defineres som spising..
tomat15 Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 0,5 beger cottage chees med litt frosne bær og kanel.
Maia&Mathias <3 Skrevet 18. november 2009 #9 Skrevet 18. november 2009 En liten bolle med Special K, en melon youghurt og kaffe. Hva med omelett eller no?
Lea Laus Skrevet 18. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 18. november 2009 Omelett spiste jeg i dag faktisk:) Og så spiser jeg ofte stekte rundstykker med philadelfia, salat og tunfisk hvor jeg blander inn chili, hvitløk og sitron. Problemet er at jeg sjeldent har tid til å stå å lage så mye, så ender opp med at jeg ikke spiser forkost:/ Men mange gode forslag folkens, skal handle inn litt youhurt, det er kjekt å ha i kjøleskapet..
Ugl@ Skrevet 18. november 2009 #11 Skrevet 18. november 2009 Jeg har ikke all verdens matlyst når jeg står opp, så jeg spiser enten yoghurt med musli og frukt, eller så drikker jeg en frukt smoothie. Havregrøt er også godt. Tørre brødskiver er generelt trist synes jeg.
solita 06 Skrevet 18. november 2009 #12 Skrevet 18. november 2009 Smoothie. Bruk stavmikser, fort gjort. Naturell eller vanilje yoghurt, 1/2 banan, frosne bær og et par skjeer havregryn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå