Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 føler meg sint og lei meg og dårlig humør nesten hele tiden..har noen gode dager og noen dårlige dager...de dårlige dagene da er aaalt galt å samboer føler for å reise bare så han slipper meg... ;( kan sitte å høre på noe morsomt på radio eller se noe morsomt på tv å plutselig blir jeg kjempe lei meg inni meg å begynner å gråte..men hvorfor vet jeg ikke... å noen ganger er jeg så sint at jeg slår i veggen og banner å blir heelt fra meg...kanskje av noe som ikke er noe å bli sint for... har også så dårlig samvittighet fordi jeg nærmest "kjefter" på dattera våres på snart 2 år..hun gjør ting hun ikke forstår er galt mange ganger å jeg kan "skrike" til henne... vil ikke være en sånn mamma jeg...er sykmeldt nå å har vært det i snart to mnd..har jobbet litt (aktivt) men spyr av å komme på jobben å se folka der... :/ (pga betennelse i skulder/arm) men hva skal jeg gjøre..nevnte det litt til legen men han virket lite intr i å høre egentlig... ;( å jeg sliter litt med å si at jeg ikke har det bra..sliter å innrømme det for meg selv også.. hva syns dere jeg skal gjøre jenter...legen sa jeg bare kunne henvende meg i skranken å få ny sykmelding så kan bare gjøre det uten å si noe mer...men lurer på om jeg kanskje trenger noe hjelp til dette? er alltid kjempe blid og godt humør når jeg er utenfor døra..men hjemme er jeg bare sur og grinete ;( sorry rotete innlegg..hodet mitt er kaos om dagen rett å slett..føler ikke noe bra nok...å føler jeg ikke har kontroll på alt..
Gjest Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Du trenger ikke noen ny sykemelding, du trenger en henvisning til psykolog. Du kan finne en privat en, men de kan koste 8-900 kroner gangen. Noen steder mer. Hvis legen din ikke hører på deg kan du bytte fastlege (opp til to ganger i året) men om du sier rett ut at du er deprimert og trenger psykolog bør han henvise uten protester. Håper dette ordner seg for deg. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 syns du jeg skal det ja...føler vel kanskje selv at det er det som må til..men vanskelig å innrømme det for seg selv...
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Skriv det ned og lever det til legen. Det er mye lettere enn å faktisk måtte åpne munnen å si det. Få deg en henvisning til psykolog!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 da skal jeg gjøre det jenter..skal til legen den 3 desember..er det lettere å ringe kanskje? eller må jeg da inn å snakke med han for å få den henvisningen..vi snakket jo litt om det sist jeg var der... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå