Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Småen på 4 mnd har skreket i heeeele natt, jeg har trøstet, bysset og bært prøv å gi melk (mme) ingenting nyttet. Til slutt sovnet hun av utmattelse i dag tidlig. Står og skal lage klar melk og slikt så jeg har klart til utover dagen og ser på mme pakken fra Hipp om at den gikk ut 06.06.2009 !!!!! Hun drakk ikke 100 ml av denne melken engang men nok til at hun fikk et smertehelvete. Ringte lege nettopp fikk beskjed om å gi hun sviske og mer melk event, vann om hun ikke ville ha melk. Hvordan skal jeg ta dette opp med butikken da? Føler også det er litt min feil siden jeg ikke sjekket datoen på pakken... Har vondt i mammahjertet mitt no. Stakkar vennen min
Gjest Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Det er jo ikke noe uvanlig i at man stoler på at butikkene har kontroll på utløpsdatoene på varene de selger, har du kvitteringen ennå? Det er kanskje lurt å gå innom butikken og si fra så de kan fjerne de gamle eskene om det er fler igjen. Ikke ta det så tungt, det var en fæl natt men det kan skje selv den beste. Nå er det jo ikke sikkert det var derfor hun skrek engang. Noen ganger har de vondt i magen uten at man finner noen klar grunn.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Stakkers lita.... Men det er ikke din feil, du regner jo med at varene du kjøper i butikken er holdbare.. Gå tilbake med pakken og si hva som har skjedd. Hvis de ikke tror deg, så får du ta med enten kvitteringen hvis du har den, eller printe ut ifra nettbanken.. Men tror igrunnen ikke at butikken er så vanskelige, de vil jo ha fornøyde kunder.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Kvittering har jeg ikke:( ber de alltid om å kaste den... Men betalte med kort så jeg kan ta med utskrift om de ønsker den. Men butikkeieren burde i utgangspunktet være flau over at de ansatte ikke gjør jobben sin for dette holder ikke. Jeg hadde vært flau... HI
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Tror ikke det har noe med melken å gjøre jeg da. uåpnet pakke med best før juni. tror de har god margin når de skriver best før dato.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Det er jo nesten et halvt år det. Neppe så lang margin på produktet. Butikken ordner sikkert opp for deg, var bra du oppdaget det
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Du får sannsynligvis ny pakke hvis du spør, men du har ikke krav på det siden du ikke har kvittering (med mindre det er Coop Mega). Jeg stoler forøvrig aldri på at varene jeg kjøper er holdbare, sjekker alltid dato. Har sett for mange ganger at datoene er overskredet med flere måneder, ja til og med år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå