Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Begynte for 3 dager siden, og har allerede gått ned 2 kg. Tross for at jeg har drukket litt cola. Skal sies at det er ikke lenge siden jeg fødte, så går nok litt lettere ned nå enn til vanlig, men alikevel. Og så mye godt man kan spise
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Detter er jeg helt blank på. Hva kan du og kan du ikke spise?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Du ammer ikke ? For du kan ikke være i ketose når du ammer.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Minst mulig karbohydrater. Man skal ikke spise ris, pasta, poteter, brød(vanlig melprodukter). Eks på hva man kan spise. Frokost: Egg og bacon/ omelett Lunch: Salater m/div godt som reker, skinke, ost Mellommåltid: avocado m/ reker og ruccola(kjempegodt) Middag: Fisk, kylling, kjøtt m/ grønnsaker Kvelds: lavkarboknekkebrød m/ leverpostei og majones, skinkeost, ost Man kan spise smør, rømme, kajones. Lage sine egne sauser. Cola zero el pepsi max se lavkarbo.no HI
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Nei, har tette kanaler. Så hadde mye melk, men ingen vei ut:( Derfor har jeg begynt på denne såpass tidlig HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå