Gå til innhold

Noen her som tror dere har hatt en mild form for svineinfluensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var syk i forrige uke, hadde 38 i feber i to dager og sår hals og litt vonde ledd. Hadde også veldig vondt i hodet i 5 dager. Men jeg var ikke helt slått ut. Har aldri hatt vanlig influensa så vet ikke om det jeg har hatt svineinfluensa eller vanlig eller om jeg har hatt influensa i det hele tatt. Hadde i utgangspunktet bestemt meg for ikke å vaksinere meg selv og ungene fordi jeg var dårlig i forrige uke, men idag er jeg i tvil igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg har mild form for denne influensaen nå. Begynte med halsvondt, og litt løs mage. Tok et par dager før feberen kom. Nå vet jeg at jeg har vært i kontakt med noen som også hadde influensaen. Jeg er oppegående, men veldig slapp. Har ingen planer om og ta vaksinen nå. Datteren min får vaksina til torsdag, hvis hun ikke har blitt syk før det.

Skrevet

Ja, etter at jeg hørte om en som fikk SI påvist med akkurat samme symptomer som jeg hadde i helgen er jeg neimen ikke sikker...: startet med diaré, frysninger og vondt i kroppen, var sikker på at det skulle slå ut i full blomst, men det gjorde det ikke. Har sakte, men sikkert blitt bedre, løs mage og slapp på 4 dagen, ellers ingenting.

Hadde ikke tenkt på det som en mulighet hadde jeg ikke hørt om han som ble lagt inn på sykehus med magesmerter; men fordi han hadde litt muskelsmerter, svettet litt på natta og følt som han brygget på noe ble det tatt en SI test og han ble lagt på isolat. Så fant de ut at han hadde blindtarmbetennelse og de antok derfor at det var årsaken til plagene, men jaggu kom ikke SI testen tilbake positiv!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...