Gå til innhold

rietelling


maipiken

Anbefalte innlegg

jordmor sa at når man skal ska tiden mellom riene så sku man ta fra begynnelsen av første rier til begynnelsen av neste rie, men dette høres rart ut.. mellom er mellom liksom...Trodde det var når en ri var ferdig til neste begynte som var riktig.. når folk sier det har bare noen sekund mellom riene og de varer i flere min, så kan de ikke telle slik. da må de trekke fra varigheten på rien, og da er det ikke vits å telle slik..vet det ikke er sø viktig, men luer jeg da på så mangt rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke sovet i natt og ligger og tenker på alt mulig rart.... sku tror det var 10 år siden jeg fødte sist ;) vil sove.... men har maserier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sååå lei av de maseriene.. Grrrrrr... hver eneste kveld.. i natt fikk jeg heldigvis sove godt etter tre søvnløse netter.. Føler du også et riene endrer seg litt? Noen gang er de stikkete på en måte og noen ganger er det kun som mensvondt eller ryggvondt? Kommer med sånn ca 20 min mellomrom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaller det bare for sammentrekninger jeg nå.. eller vonde kynnere.. Vondten er bare i begynnelsen av rien (på vei opp) mens kynneren fortsetter uten vondt nedigjen. Det gjør det ikke på rier.. Har sånn modningsvondt jeg som jm kaller det... Sitter bare nederst i magen... ja, mensvondt.. Helt greie å ha med å gjøre, men irriterendes.. hadde det i hele natt.... fra 4 min til 30 min.. veldig uregelmessige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...