Bare jeg er meg :o) Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Men usikker på broren.Hvordan vet mann egentlig at det var SI på han også.Han ble jo ikke testet??
Bare jeg er meg :o) Skrevet 18. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 18. november 2009 Svineinfluensa,hehe
winneboo Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Da får man både pest og kolera..hehe.. neida.. jeg dropper å vaksinere meg og vesla da vi begge har hatt influensa. Om det er "the one" eller ikke vet jeg ikke. Men er ganske sikker. Aldri vært så sjuk noensinne av influensa.
~sjiraff~ Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Iflg myndighetene skal alle som ikke har fått påvist influensa vaksinere seg. Men tester de de som aer influensasyke? Neeeeiii.. Minsten her har etter all sannsynelighet hatt svineinfluensa noe som innebærer at alle i husstanden har vært utsatt for smitte. Vi skal ikke vaskinere oss.
Gjest Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 skulle ikke tro det nei....... men jeg er visst uansvarlig allikevel som velger å la være.......... hvis en er testet i familien så kan man gå ut fra det er det samme alle har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå