Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Er dere sosiale,masse venner, ??Hvordan ser ditt liv ut .er du lykkelig??
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Er sosial, men har ikke masse venner. Men nok, og gode venner! Har et veldig bra liv, men er ikke alltid flink nok til å sette pris på det.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Flyttet til min samboers hjemsted for ikke så lenge siden, synes det er vanskelig å bli kjent med mange her. Blir mest hans familie og hans venner. Blir mye nett, og tlf til venner/familie ellers rundt i landet.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 er sjeldent hjemme en hel dag. har ikke så mange venner, men de jeg har er virkelige venner livet mitt nå er kjempebra! jeg er veldig lykkelig. nå mangler jeg bare å gå ned noen kg etter fødsel så er det så perfekt som jeg kan få det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå