Gå til innhold

Hvem er dere her inne ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere sosiale,masse venner, ??Hvordan ser ditt liv ut .er du lykkelig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sosial, men har ikke masse venner. Men nok, og gode venner! Har et veldig bra liv, men er ikke alltid flink nok til å sette pris på det.

Skrevet

Flyttet til min samboers hjemsted for ikke så lenge siden, synes det er vanskelig å bli kjent med mange her. Blir mest hans familie og hans venner. Blir mye nett, og tlf til venner/familie ellers rundt i landet.

 

Skrevet

er sjeldent hjemme en hel dag.

har ikke så mange venner, men de jeg har er virkelige venner :)

livet mitt nå er kjempebra!

jeg er veldig lykkelig.

 

nå mangler jeg bare å gå ned noen kg etter fødsel så er det så perfekt som jeg kan få det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...