Gå til innhold

Dere som har hatt planglagt ks........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn att man får lokalbedøvelse under inngrepet men narkose når de skal sy deg sammen igjen?? :( jeg trodde man var våken hele tiden jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som oftest er man våken hele tiden. Noen blir ikke nok bedøvd av spinal bedøvelsen og må i narkose, men da er de i narkose hele tiden, ikke bare når de blir sydd igjen.

Skrevet

Som tidligere svart her så er du våken hele tiden om du blir tilfredstillende bedøvd av spinalen. Jeg har hatt to KS og skal til på tredje snart og har vert våken hele tiden begge gangene.=)

Skrevet

Takk for svar :) d hørtes bedre ut enn hva jordmor sa igår... for skjønte ikk heelt poenget m det ;) hvor lang tid går det fra dere er ferdige med operasjon til mann å barn kan komme tilbake da?? :)

Skrevet

Jeg fikk forrige barn kl 10.37 og fikk se igjen mann å barn ca 11.30, da hadde jeg lagt på overvåkingen i ca 20 min ( jeg maaaaasa mye for å få dem ned igjen..hehe)

De måtte gå igjen etter ca en time, og etter 45 min igjen ble jeg trilla på avdeling og da var jeg sammen med dem hele tiden =)

Dette går fint skal du se!!=)

Skrevet

Så bra da! :) men hva gjør man i mellomtiden, overvåkning?? :)

Skrevet

Overvåkning, der lå jeg til spinalbedøvelsen hadde gått ut, fått igjen følelsen i kroppen og begynt å få smertestillende. De sa jeg måtte hvile menst jeg var der men det greide jeg ikke, vill selvfølgelig heller opp til mann og barn=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...