Gå til innhold

Løs og hyppig avføring i forbindelse med tannfrembrudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini på 7 1/2 mnd fikk to tenner for et par måneder siden. Merket ikke så mye til det da, bortsett fra litt surving og noen urolige netter. Nå er det to stooore kuler der de to neste tenne kommer (over) og de to siste nettene har bleia vært FULL av løs bæsj om morgenen. I tillegg har han skikkelig diaré 3-5 ganger om dagen.

Er dette pga tennene tro? For jeg har hørt fagfolk si at løs mage IKKE har noe med tannfrembrudd å gjøre. Forvirra.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at barn kan bli løse i magen pga tannfrembrudd, men at de har ikke noe bevis for hvorfor.. De kan også få feber i forbindelse med det, så at de får løs mage i tillegg er ikke utenkelig! :)

Skrevet

Hyppig avføring og tidvis løs, samt forkjølelse er de tegnene som gutten min har hatt ved tannfrembrudd. Syns også det er rart om det ikke har noen sammenheng når det er sånn at så og si alle små har disse tegnene.

Skrevet

Ja, han er snørrete også... så det MÅ jo være pga tennene. Hadde et par svært urolige netter, men nå sover han faktisk 12-13 timer i strekk til tross for tenner... deilig! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...