Gå til innhold

Hvordan vet man at man er synsk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en del tilfeller av å "se" eller føle ting rett før eller når de skjer.. Synes dette er utrolig ekkelt.. Hvordan vet man at man er synsk, og hva skal til for å finne ut om det er sant det man ser før det er for sent?

Ble litt rart formulert, men jeg vet at en i familien til sambo kommer til å dø før våren er omme. Tørr ikke å si noe til sambo. Hadde også rett når min farfar døde. Han hadde hatt hjerteinfarkt i 2 uker, og jeg "visste" at han kom til å dø snart da han fikk det første hjerteinfarktet.

Fikk påvist at han hadde hatt infarkter i 2 uker på sykehuset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også sånn. Har følt det samme med min bestefar og far, f.eks. Men har hatt dødsfall i familien som jeg overhodet ikke hadde ventet meg også. Tror det ofte skyldes tilfeldigheter når man "forutser" noens død, f.eks. er det jo ikke uvanlig at et gammelt menneske dør. Hvis man tenker "h*n kommer til å dø snart" om nok gamle eller syke mennesker så får man før eller senere rett. De gangene man ikke hadde rett husker man som oftest ikke.

Og hvis man bare har en vag følelse av at noen skal dø snart, hva skulle man egentlig gjort? Selv om man visste at det garantert ble slik, så kunne man vel neppe forhindre det hvis man ikke visste hvordan og når vedkommende skulle dø.

Men ta følelsene dine på alvor og pass på å ikke ha noe usnakket med de det gjelder (eller andre for den sakens skyld). Man vet aldri hvor lenge man har noen...

Skrevet

Takk for svar. Det gjelder ikke bare når folk dør.. Men også gode ting. Som feks da min svigerinne ble gravid, "visste" jeg dette 2 uker før de fortalte det til oss. Da var hun 5 uker på vei.

Måtte faktisk sende melding til ei annen venninne i februar en gang da jeg fikk en sterk følelse om at hun fødte.. Fikk til svar at hun lå på føden med så så mange cm åpning osv, og at jeg var "syk"...

Altså det er forskjellige ting som jeg bare vet, uten at noen har fortalt meg det.. Men skjønner ikke hvorfor sånne ting kommer til meg... Er jeg mer åpen for å "se" slike ting?

Angående de som er syke og gamle, så har man jo såklart skjønt at de ikke har så veldig lenge igjen.. Men når jeg feks til min farfar så at han kom til å dø på vinteren/våren når det var is i bakken opp til huset deres, og når han da gjør det 1-2 år etter at jeg "så" dette, synes det er skummelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...