Gå til innhold

tips til enkel kosemat ved venninnebesøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha tre venninner på juleverkstedbesøk i morgen og tenker å servere noe, men HVA??

Noe som er enkelt, litt sunt og ikke så klissete å spise...

Tips tas mot med STOR takkL:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grovt brød med noe godt pålegg? Enkelt å greit, kan pyntes med tomat og agurk slik at det blir super sunt! :)

Skrevet

En skål med bær? babygulrøtter, stangselleri og paprikastrimler med dip? Lefser med ribberull? Mulighetene er mange:)

Skrevet

Hva med en deilig tykk kyllingsuppe, og grove rundstykker?? Deilig i disse tider.

Oppskrift 4 pors.

2 kyllingfiler skjæres i passe biter

1 eple og 1 løk finhakkes, dette freses i gryta sammen med kyllingen og 1 ss smør og 1 ss karri.

Tilsett 2 bokser hermetisketomater( med basilikum om ønskelig) 1 dl fløte og 1 dl vann + 1 ts sukker..La dette småkoke i 15 min. Smak til med salt og pepper.

Billig, kjapt, sunt og godt i høstkulda:)

Skrevet

Jeg skal ha venninner på besøk på fredag. Da skal jeg servere gløgg med pepperkaker. Og ost og kjeks med foccaciabrød til:) De skal drikke vin til, og jeg te:)

Skrevet

Lag en stooor salat med masse digg oppi. Div dressinger og hjemmebakt focacciabrød til :)

Skrevet

Åh hmmm blie helt supersulten av å lese dette. Skal mekke kyllingsupa til gubben i helga iallefall! Og ha foccatia til den. NAM NAM.

Fikk helt vann i munnen!!!

Skrevet

En slager blant mine venninner er fruktsalat med yoghurt.

Høres utrolig kjipt ut..hatet fruktsalat etter skolekjøkkenet, men dette er virkelig godt. Bland sammen kuttet kiwi, epler, mandarin, druer, banan e.l. og sett yoghurt fram. Vi pleier ha melon - eller vaniljeyoghurt.

Godt og ganske sunt!

Skrevet

Hva med ost & kjeks?? Er veldig poppis her når jeg får besøk av venner.. Eller muffinser, vaffler, lapper :-)

Skrevet

Natcos med salat;) Kanskje ikke så sunt, men det er iallefall veldig godt og veldig enkelt og lage..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...