Gå til innhold

Hvor mange dager igjen onsdag 18november da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går jeg nå den den 7ende dagen på overtid, og hååååper at det snart er min tur...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nesten ikke lyst til å svare en gang... 7 dager over termin.

Skrevet

Jeg må bare spørre om noe, litt utenfor temaet i tråden..

Har merket meg at flere har skrevet "fødeklar" i nicket sitt. Er dette noe det samme som å være "høygravid"? Altså.. Har forstått at når man har 40 dager igjen til termin betegnes man som høygravid. Er det slik at når man har x antall dager igjen betegnes man som fødeklar? Eventuelt hvor mange? :) Dette ble et rart spørsmål, håper noen skjønner hva jeg spør om.. ;p

Skrevet

9 dager igjen,er sååå klar for å føde!!!

Skrevet

Jeg har 69!!! dager igjen. Synes allerede det er litt tungt, babyen har sittet på rumpa noen uker nå, og det har vært litt vondt, men i dag har han lagt seg på tvers, så jeg nyter å kunne sitte uten ubehag. Lykke til til dere som har fødsel rett rundt hjørnet.

Skrevet

15 dager igjen!!! :)

Er det sånn at man regnes som fødeklar når det er 21 dager igjen til termin, tro? Er ikke helt sikker... :)

Skrevet

jeg har 16 dager igjen til termin... Og er i overraskende god fysisk form ennå. Men tungt er det :)

Skrevet

4 dager igjen til termin + noen dager til tror jeg

Skrevet

3 dager igjen, og holder på å modnes med 2 cm åpning... håper det skjer noe snart... vonde kynnere med alt fra 4- 20 min mellomrom...

Skrevet

12 dager igjen :) Har 2 cm åpning og mange rare kynnere, men det er visst bare lillebror som lurer oss... Håper han kommer snart :)

Skrevet

3 dager over termin, og her skjer det fremdeles fint lite..

Skrevet

Min første dag over termin. Begynner å bli lei venting no.....men skal vel ikke klage riktig ennå :):)

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

48 dager til termin, bare en drøy uke til jeg er høygravid da :)

Skrevet

4 dager igjen. Har hatt rier hvert 10. min i natt, men de har nesten gitt seg nå.Sliten, trøtt og veldig klar for å få fødselen overstått snart!

Skrevet

66 dager igjen;)

Skrevet

18 dager igjen nå......

Skrevet

Hjelp, bare 15 dager igjen. Sist gikk vannet 10 dager før termin, synes tida går fort jeg. Har det ikke travelt, selv om jeg selvfølgelig gleder meg til å møte babyen. Håper selvfølgelig å slippe overtid, men her i Trondheim kan vi settes i gang en uke over om vi ønsker det, så da er uansett bare 3 uker igjen :-)

Skrevet

termin i morra- 1 dag igjen altså... Håper inderlig han har tenkt å komme snart:-)

Skrevet

har 14 dager igjen.... og er veeldig klar til å få han ut... Han er klar å alt, så nå må bare kroppen bestemme seg at tiden er inne ;)

Skrevet

6 dager nå... Kjenner og kjenner etter fødselstegn, men er nok bare kynnere. Jaja, han må da komme til slutt. Skal vel ikke klage før termin i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...