Gjest Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 må tisse men det kommer nesten ingenting.ikke vondt.er 37+5..er det vanlig?
mammas skatter <3 Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 e har d slik fordi han har hode så langt nedi bekkene og sikkert da blir mindre plass til blæra å "røre ut"...... går ofte på do...og bare litt som kjem om gangen... e 37+2. hatt d slik et par uker no siden han festa hode langt ned.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Jeg er 39+6 i dag, og har hatt det slik siden hodet festet seg for ca. 2 uker siden:-) Veldig plagsomt ja, spesiellt på natta.
Gjest Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 oi..jeg håper at hodet er festet da:)ja det er veldig plagsomt, men har ikke vondt jeg håper det er ikke urininf....
Gjest Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 kan være uvi selv om det ikke er vondt, eller den mildere sorten blærekatarr, har hatt det sånn stort sett hele svangerskapet, ikke noe særlig kult om natten nei!!!!
Gjest Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Jeg har ikke urinveisinfeksjon, men bruker lang tid på å tømme blæren nå når jeg er gravid. Kan være super tisstrengt og så kommer det veldig lite om gangen. Men jeg blir bare sittende og så kommer det jo etterhvert. Men strålen er liksom veldig liten da, babyen ligger jo rett på og stenger av. Hvis du har vondt ville jeg fått tatt en liten test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå