Gå til innhold

Noen frisører el andre med peiling her inne?:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt i tvil om hva jeg bør gjøre...

Har laaangt hår, nesten til rumpa om jeg sletter det.!

Har fra naturen sin side blondt/lysebrunt hår, men har farga det mørkebrunt/svart i flere år!

Nå er jeg imidlertid dritlei av å farge all denne etterveksten hele tiden! Så nå er håret mitt lyst på toppen og mørkere og mørkere lengre ned! Har vært hos frisør og spurt hva de skulle ha for å farge håret mitt og det var IKKE lite!

Clue er jo å få min naturlige farge tilbake.. men jeg er redd en avfarging vil ødelegge håret mitt helt!

Stripe håret for å få en jenvnere overgang blir heller ikke fint:S

Tips? ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke vil stripe det, må du nesten punge ut for det det koster... Å forsøke å avfarge håret hjemme er skummelt, og du kan ende opp med at du alikevel må til frisøren, og i tilegg klippe av deg mye hår p.g.a slitasjen du påfører håret!

Hos frisøren bruker de gjerne varme for å påskynde prosessen med avfargingen (dvs blekingsmiddel), noe som gjør at kjemikaliene sitter kortere tid i håret. Det er, alt i alt, mye mer skånsomt!

Er du glad i det lange håret ditt, drar du til frisøren! :-)

Skrevet

Dra til frisøren blir å koste meg 4-5000,- kanskje mer, er heelt uaktuelt å bruke såå mye penger der nå:S

Syns håret mitt er fææælt nå, hm hva om jeg bare avfarga den nederste delen av håret og farga det lysebrunt.. hmm.... håpløst!

Er det ikke noe shampo el noe man kan bruke for å få bort hårfarge?

*dyttdytt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...