Gå til innhold

Hva tror dere??? Jeg vet ikke hva jeg tror!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hadde ikm 2.nov, i dag 18.nov, altså 16 dager etter ikm - fortsatt ingen mens.

Siste test jeg tok var 13.nov - den var negativ.

Har mensmurringer, kjenner ofte ut som om at mensen kommer. Murringene kommer litt nå og da.

Har kjempe ømme pupper, det er vondt når jeg kommer borti dem.

Er så kjipt når jeg bare får negative tester, og heller ingen mens kommer. Føler ikke jeg får noe skikkelig svar da.

Hva tror dere? Er det fortsatt håp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du er gravid:) Må ta en test til:) La oss si du ble gravid når du egentlig skulle hatt mensen, så er jo det nå 16 dager siden. Du mååå jo bare teste igjen.

Når kom symptomene forresten? De ømme puppene tenker jeg på.

Skrevet

Ja jeg må ta en test igjen ja. Er bare at jeg blir så "skuffa" når jeg får de begative svarene. Om jeg ikke er gravid, vil jeg bare at mensen bare skal komme så vi får fortsette å prøve :)

Symtomene (ømme pupper) begynte smått og komme i helga, og har bare blitt verre og verre i løpet av denne uken.

Skrevet

Jge ivlle ringt fastlege, forklart situasjonen og sagt at jeg vil finne ut av det, fordi du blir gal av å gå å IKKE vite..

De kan ta blodprøve av deg å måle hcg nivået=)

Skrevet

Ringte fastlege i dag. Kunne tenkt meg og tatt en GU og virkelig tatt en sjekk. Der var det ingenting som var ledig denne uken, så da får vi se om det blir noe ledig neste uke i stede.

Takk for svar :)

Skrevet

Hei Foxi, så spennende! Har ikke ventet like lenge som deg, men er 5 dager over, slitsomt å vente! På hvilken dag over kom de ømme puppene? Har ingen symptomer jeg, bare litt mensmurring fra en tante som aldri kommer. Håper du er gravid da! Tester du ofte? Testet neg to dager over og tenkte prøve igjen på fredag om jeg tør..

Masse lykke til!! Spent på dine vegne, håper tanta holder seg unna i 9 måneder hos oss begge! :D

Skrevet

Sist jeg var gravid, hadde jeg ikm 18 april(som ikke kom), og fikk ikke positiv test før i begynnelsen av mai...Gynekolog mente det var noe slikt som sen el og at jeg ble gravid rundt ikm!!

Skrevet

Hei Zassy :)

Oh, ja det er kjempe slitsomt å vente! Du blir liksom ikke gå å tenke på noe annet! Jeg tenkte veldig mye på dette rett før og etter ikm, men har faktisk ikke tenkt på det etter jeg tok test 13.nov.

Tok faktisk en test for ca 20.min siden. Det kom et veldig veldig svakt kryss tegn. Men skal ikke ta noen gleder på forskudd tror jeg :)

Jeg får vente og se til i morgen tidlig:)

Masse lykke til - til deg, på ny teste dag på fredag :) Gleder meg til og høre resultat :)

Skrevet

Ok, da er det muligheter for at det fortsatt er håp da :)

Tok en test nå, det var et mega svakt kryss der! Tør ikke ta gledene på forskudd, så venter med å smile skikkelig bredt til i morgen tidlig, om jeg er så heldig :) :)

Skrevet

Oi men Foxi!! Er det noe jeg har lært her inne er det vel at strek er strek, hehe. åå du er nok gravid du! Men skjønner du ikke helt tror det før det blir sterkere. Nå fikk jeg håpet opp litt når du kanskje har testet positivt lenge etter ikm, føles lenge til fredag! ;p

Skrevet

Nå fikk jeg frysninger:):) (hehe, nesten mer spennende å følge med på andre som tester enn en selv)

Nå er jeg i hvert fall ganske så sikker på at du er gravid - en strek er en strek ;)

Men, er lik som deg. Tror egentlig aldri på at jeg er gravid før jeg i hvert fall har fått en positiv CB digital og vært på UL ;);)

Skrevet

Det står det på pakken til testen også, at uansett svakt eller ikke - et + tegn er et + tegn!

Ååå, nå går tida så utrolig SAKTE!! Gleder meg til i morgen :) Bare håper håper!

Du må fortsette og ha troen Zassy :) Gleder meg kjempe mye til å høre hva testen(e) din(e) sier :)

Lykke til - med det samme slenger jeg til med lykke til meg selv også ;)

Skrevet

Hehe :) Det er veldig spennende å følge opp de andre :) Men tro meg, når det virkelig gjelder (som nå for min del) da er det grusomt spennende. Gleder/gruer meg til testen i morgen. Tenk om testen ikke viser positiv igjen i morgen. Men som sagt så håper jeg så inderlig mye :)

Om jeg får positiv test i morgen, dara jeg rett på legekontoret og ta en test der. Der får man iallefall korrekt svar :)

Det morsomste av alt, at hvis jeg er gravid nå, om EL var til riktig tid er terminen min satt til 11.juli, Sønnen min har også bursdag i juli. :) Synen jeg er litt vittig ;)

Skrevet

ja jeg tror du er gravid!! :D

Det er veldig spennende å følge med andre ja, blir for uvirkelig at noe skal skje meg :P

hell og lykke til foxi, blir å sjekke tråden i morgentidlig! :)

Skrevet

gratulerer foxy, jeg har min tro på at du er gravid:D

skulle gjerne vært i dine spor nå hehe. men jeg får se om jeg får testet meg iløpet av helgen. sa nei til svineinfluensa vaksinen på jobb idag da jeg ikke vet enda om jeg er gravid. puppene er ømmere og ømmere for hver dag. spes på kvelden.

Skrevet

Foxi har du ikke stått opp enda? Hehe, spent på om du har testet! :D

Skal til byen å kjøpe test til helga jeg, blir vel en cb denne gangen, kanskje det betyr lykke å teste med et annet merke enn sist :P

Ha en fin dag!

Skrevet

Nysgjerrig!!!:) Hva sier testen???

:) :) :)

Skrevet

Jeg har stått opp, testen er tatt :) Det er et sterkere + tegn idag :)

På cb testen, så er den streken som alltid kommer (uansett om man er gravid eller ikke) kjempe sterk, så kommer den streken bak (loddrett) frem. Regner med at denne hadde ikke syntes omjeg ikke hadde vært gravid??? Den var litt svak, men det sto på pakninga at et kryss (uansett svak eller ikke) er svaret gravid.. Tør jeg tro på dette tro?

Prøve å få tatt urinprøve med legen i dag :)

MASSE MASSE lykke til Zassy :) :) Krysser fingrene.. Da regner jeg med at jeg/vi får oppdatering i løpet av helga :)

Skrevet

HEEI Plutselig_gravid :)

Det er et sterkere kryss i dag :) Spør deg det samme jeg spurte "Zassy" ang testen:

-På cb testen, så er den streken som alltid kommer (uansett om man er gravid eller ikke) kjempe sterk, så kommer den streken bak (loddrett) frem. Regner med at denne hadde ikke syntes omjeg ikke hadde vært gravid??? Den var litt svak, men det sto på pakninga at et kryss (uansett svak eller ikke) er svaret gravid.. Tør jeg tro på dette tro?

Skrevet

åååååå, dette var koselige nyheter! :) Gratulere så masse!!! Så spennende å følge med :) hehehe, å ja- strek er strek!!!!! Ønsker deg sterk og fin strek i løpet av helgen :)

Skrevet

Så moro! Jeg tar sjansen på å gratulere deg med spire jeg Foxi!!

Et kryss er et kryss ja, så lenge det er innenfor tiden så sies det jo at en svak strek er en positiv strek :)

Skrevet

Åååå gratulerer så mye gravide dame! :D

ja jeg har ikke så mye peiling på tester, men når alle drevne damer her inne sier strek er strek og det også står på pakken så er det nok slik! :D

Heldige du!! :D

Ble så gla på dine vegne nå!

Skrevet

Tusen tusen takk jenter :) :)

Kom akkurat hjem fra byen, har vært og tatt urinprøve på legekontoret!!

Den var..... POSITIV :) :) Herregud min jaaa!! Jeg er så overlykkelig nå. Vet ikke hvor jeg skal begynne ;) Samboeren min er i ekstase. Vi snakket om å fortelle det til vår 3 år gamle sønn i kveld. Han skjønner vel ikke så mye av det, men jeg vil dele denne gleden med han! Det er like mye hans glede som vår :) (selv om han kanskje ikke skjønner det)

Skrevet

Skjønner godt du er lykkelig :D

Det fine med å teste positivt sent er jo at du er lenger på vei da, hehe, må se på det positive med all ventingen ;) Er vel alt i uke 6 el 7 du da? Eller tenker jeg feil nå..?

Så kosli at dere skal dele det med lillegutten, han skjønner det vel kanskje ikke før babyen er ute, hehe, men det er nok stas for ham å få vite det ja!

Klem klem :)

Skrevet

Ååh! Gratulerer så mye Foxi, lykke lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...