LizzyG Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Har du et hotell å anbefale 3 jenter som skal på jentetur i Amsterdam til våren? Må være i nærheten av shopping og utesteder:)
Masaili <3 Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Vært 3 ganger i Amsterdam, og bodd på forskjellige hoteller hver gang. Alltid fornøyd, men husk at du får hva du betaler for! Betaler du f.eks 18 euro per natt, så ikke forvent luksus Alltid bestillt hotell gjennom: http://www.hotels.nl/ Og alltid fornøyd! Kos dere max på jentetur! Og skal dere ut på byen så må dere til Leitzeplein og utestedet Escape Det er sinnsykt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå