Gå til innhold

Positiv test idag:)


Mamma27oggutta

Anbefalte innlegg

Termin ca 1.august om jeg ikke har rekna helt feil. Går vel 2 uker over termin denne gangen også, så da blir det medio august:p

Blir spennende uker fremover, håper spiren klorer seg fast i 9mnd!!

Håper det kommer mange flere inn på dette forumet etterhvert!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse! Jeg har termin 2.august og testet positivt 18/11=)

Har allerede merket at jeg har ømme pupper og oppblåst i magen=) Håper spiren sitter=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldiggriser! gratulerer !!!

jeg har ikm om 6 dager,men kjenner ingen ting...merka dere noe før positiv test?

lykke til framover,håper å snart slå følge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker=) Merket at jeg hadde "stikkninger" og ømme pupper 3 dager før ikm. Nå har jeg oppblåst mage og er litt øm i magen (særlig når jeg ligger på magen) Når jeg skulle ha 1. mann merket jeg ikke noe så tidlig. Føler at kommer litt før denne gangen. Lykke til begge to med testing. Hadde vært koselig å følges videre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til dere som har testet positivt!! Håper på å få være med i denne klubben jeg også! :-) Jeg er nok litt grønn på dette, men hva er IKM? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det=) Håper spiren sitter for deg snart også=)

IKM= Ikke kommende mens (altså når du venter mens, men ikke vil at den skal komme=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også *snart mamma til 2* :) Dette blir nr 2 for oss også. Har en gutt som blir 4 i februar så det er på tide at han får en liten bror eller en søster:)

 

Håper dere får positive tester i tur og orden snart og joiner oss her i augustklubben:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelp! Da satser jeg på en IKM i neste uke.. ;-) Har gått med ømme bryster i en ukes tid nå, håper det er et godt tegn... :-) :-) Men går det ikke denne mnd, så går det kanskje neste! Vi har akkurat begynt å prøve for alvor, så vi tar det litt som det kommer nå i begynnelsen.. :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har testet positivt!! :)

Jeg er rundt el nå, så tiden framover er spennende, men tiden går jo såååå sakte..... Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er vanskelig... ;) Ønsker så inderlig en liten spire. Har en jente på 4 år fra før, så nå er det på tide me en til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende fremover nå=) Kjenner jeg er spent på deres vegne=))) Jeg har en gutt som blir 2 i desember så han er 2,5 år når neste kommer. Jeg skulle ønske tiden gikk mye fortere... Går å tenker på at jeg må komme meg over uke 12 hele tiden, selv om jeg har en følelse for at det kommer til å gå bra...men jeg har så lyst å rooope det ut til alle jeg kjenner.....=)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også fått positive tester, og er overlykkelg:) Så ifølge beregninger har jeg termin 3 aug:)

Har en sønn på 2 år fra før, men har mistet to ganger etter at jeg fikk han så håper jeg klarer det denne gangen:)

Blir morro å følge hverandre her inne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg også joine her =) tok en test både på søndag og mandag og begge var positive! Er kjempe lykkelig, men synes også at det er litt skummelt... Siden det er første gangen ;) Håper det kan hjelpe å ha kontakt med flere som har termin på samme tid. Foreløpig termin for meg er 2. august =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Jeg har også termin 2 august. ihvertfall føreløpig. Koselig å ha kontakt med noen i samme situasjon ;)

 

Min første gang også, så litt i sjokk, men selvfølgelig utrolig lykkelig. Håper bare det går bra hele veien ;)

 

Noen med symptomer allerede??

 

Jeg trodde nemmelig at jeg hadde fått omgangssyken. Jobber i bhg, så antok at jeg var smittet.

( kaster ikke opp enda, men toalett er blitt en god venn) ;)

 

Men tror kanskje nå at det er symtomer.alikvell ?? er det for tidlig ? er jo bare 4+4 i dag ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...