yasmina Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 sheiken av dubai ( som vi kaller han paa norsk ) gaar under : His Highness Shaikh Mohammad Bin Rashid Al Maktoum, Vice-President and Prime Minister of the UAE and Ruler of Dubai. Han kjaere bror ( tror jeg, sheiken av abu dhabi ) : President His Highness Shaikh Khalifa Bin Zayed Al Nahyan De bruker faktisk halve avisartikler bare paa navn, ialelfall naar kanskje 3 - 4 av disse skal nevnes i en artikkel. For ikke aa snakke om hvordan det hoeres ut paa radioen
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 hehe så morsomt:) Jeg tror jeg likte best...."and ruler of Dubai"..... Tror jeg skaffe meg en slik tittel... navnet mitt....+ the Ruler of my house:)
Ranveig R Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 No kan eg uhyggelig lite om UAE, og ingen ting om styresett. Er desse titlane arva? Berre nokre av dei? Blir ein fødd til highness og ruler, men valgt til visepresident og statsminister? Eller er det heilt annleis? Festlig med lange titlar er det i alle fall! Plukkar du opp noko av språket mens du er det?
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 He he ser for meg at de som jobber med dem (i alle fall de første 5-6 årene) må ha jukselapp for å huske det =P Er helt vanvittig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå