Gå til innhold

Undersøkelse endte med fødsel :P


Mitsukai

Anbefalte innlegg

Da var jeg også imål gitt!

 

Jeg hadde gått med noe som vi trodde var maserier hele natten fra fredag til lørdag, så ringte jeg til føden og fikk komme på kontroll siden jeg hadde hatt det så mye de siste ukene.

 

Kom på sykehuset klokka halv 3. Da var det 3 cm åpning. Klokka 3 gikk vannet midt under sparketesten. Halv 4 var det 4-5 cm åpning, og klokka halv 6 var det plutselig 8 cm og jeg fikk en ekstrem trykketrang. Så lå jeg sånn og kasta opp og prøvde å la være å trykke før det var på tide, og fem over 7 fikk jeg endelig lov å presse! Klokka 19.28 var gutten ute :)

 

Altså var igrunn en veldig rask og intens fødsel. Med kun akupunktur og varmepute som smertelindring:)

 

Var sinnsykt godt å få gutten ut! Selv om det ikke gikk opp for meg før et døgn etterpå. Alt gikk jo så fort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med den lille gutten. Det høres ut som en fødsel jeg kunne tenke meg. Har også hatt maserier et par dager, og vet jeg har fire cm åpning + at slimproppen har gått. Kanskje jeg skal dra en tur for å bli undersøkt jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Dette hørtes jo greit ut.. Jeg har også hatt maserier flere ganger nå og jordmor har i en uke sagt jeg er moden.. Kanskje jeg skal ta en tlf til føden neste gang det setter i gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det :)

 

Var en fin fødsel ja :) Litt intenst mens det stod på, men når jeg lærte meg og kontrollere pusten og jobbe med riene var det faktisk ganske greit :P Helt til hodet skulle ut da, da trodde jeg at jeg skulle revne helt opp til navlen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...