Gå til innhold

Er det bare meg som fantaserer om andre menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på det siste i graviditeten, men har vel egentlig alltid vært slik i større eller mindre grad.

Ser på andre menn, spesielt de jeg kjenner fra før. Tenker på hvordan livet ville ha vært med denne mannen osv.

Ikke x-kjærester, men heller de menn jeg aldri har kysset eller noe (jeg har ikke hatt lyst å kysse de før heller) Helt merkelig!

Jeg ville aldri ha vært utro mot mannen min og vet at dette bare er tullete fantasier, men HVORFOR er de der????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he jeg kjenner meg igjen, og jeg er også godt gift. Men jeg drømmer masse om eks-kjæreseter, såvel som andre menn....

Har sikkert en sammenheng med at du er gravid og en avgjørelse er tatt "for resten av livet". Det er ingen vei tilbake, dette er og blir faren til dine barn. Og rasjonelt er det jo fantastisk! Men underbevisst er det kanskje en del ego-funksjoner som føler seg truet (nå er jeg låst, nå kan jeg ikke velge noen andre, nå kan jeg ikke ombestemme meg, nå er jeg avhengig av denne mannen etc) og disse følelsene kommer fram i underbevissthetens spillerom, altså drømmene.

Fantasier er bra for mental helse. Og særlig når vi vet at gresset ikke er grønnere på den andre siden av gjerdet. (antagelig er det bare grønnmalt betong på andre siden)

Dream On!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...