Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Nå mangler jeg bare arbeidslyst..
Gjest Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Hadde det i 6 år, og nå ser det jammen meg ut til at jeg skal begynne med det igjen. Å som jeg husker den følelsen, jeg gjorde det på denne måten; utsatte og utsatte til jeg tilslutt satt lørdagkveld med driten. Hvis du drar deg selv i nakken, en kaffe; så til arbeid, du vil føle deg som en engel e.l. etterpå. Drit i disse sider, de ligger her og venter, tregt går det her også så du slipper å bla deg bakover for å finne siste innlegg.
Patetica fåkksi Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Det jeg liker med hjemmekontor er at jeg slipper alt det forbanna rotet midt i stua, noe vi har hatt de siste seks åra. Men ikke nå lengre. Tjo!
Gjest sug lut Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Jeg har oppskriften til deg. Våkna med dritmorra, innså at det var en av de der dagene og bestemte meg for alternativ approach: rask gåtur i mørkeregnet så de andre møkkamenneskene kunne komme seg ut av huset, så yoga i stua (nei, jeg kan ikke bøyes), så dusj og hårvask og bodylotion og brukelige klær, så lynshopping av to kjoler og en topp og amok i salatbaren på Meny - hjem, salat, fine klær og klar for jobb. Juhu.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2009 Kokte ei bøtte grønn te, retta 20 ræva prøver, spiste lunch laget opplegg for klassen jeg har i morgen. Ferdig for i dag. Nå skal jeg lage mat og sånne ting.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 hvor mye var klokka da luten?? : p Når jeg kjører den der pleier klokka være 1450 og jeg har akkurat tid til å snu i døra før jeg må dra og hente ungene.. men suverent for det da..
Gjest sug lut Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 Hehe, klokka var bare elleve eller noe, var jo oppe i grålysningen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå