Gå til innhold

Hjemmekontor..

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå mangler jeg bare arbeidslyst..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det i 6 år, og nå ser det jammen meg ut til at jeg skal begynne med det igjen. Å som jeg husker den følelsen, jeg gjorde det på denne måten; utsatte og utsatte til jeg tilslutt satt lørdagkveld med driten. Hvis du drar deg selv i nakken, en kaffe; så til arbeid, du vil føle deg som en engel e.l. etterpå. Drit i disse sider, de ligger her og venter, tregt går det her også så du slipper å bla deg bakover for å finne siste innlegg.

Skrevet

Det jeg liker med hjemmekontor er at jeg slipper alt det forbanna rotet midt i stua, noe vi har hatt de siste seks åra. Men ikke nå lengre. Tjo!

Skrevet

Jeg har oppskriften til deg. Våkna med dritmorra, innså at det var en av de der dagene og bestemte meg for alternativ approach: rask gåtur i mørkeregnet så de andre møkkamenneskene kunne komme seg ut av huset, så yoga i stua (nei, jeg kan ikke bøyes), så dusj og hårvask og bodylotion og brukelige klær, så lynshopping av to kjoler og en topp og amok i salatbaren på Meny - hjem, salat, fine klær og klar for jobb. Juhu.

Skrevet

Kokte ei bøtte grønn te, retta 20 ræva prøver, spiste lunch laget opplegg for klassen jeg har i morgen. Ferdig for i dag. Nå skal jeg lage mat og sånne ting.

Skrevet

hvor mye var klokka da luten?? : p

Når jeg kjører den der pleier klokka være 1450 og jeg har akkurat tid til å snu i døra før jeg må dra og hente ungene.. men suverent for det da..

Skrevet

Hehe, klokka var bare elleve eller noe, var jo oppe i grålysningen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...