Gå til innhold

Overtidskontroll i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på overtidskontroll på sykehuset om en time.

Jeg gruer og gleder meg. Håper alt er i orden, og at de

kanskje gjør noe som kan få litt fortgang på dette.

Er 10 dager over termin nå, og det begynner å slite på psyken.

Jeg får nesten ikke sove fordi jeg er så bekymra.

Wish me luck :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner følelsen.

Med forige mann var jeg også på kontroll på sykehuset 10 dager over tiden. ( nå er jeg bare i uke 33) Det ble bestemt at jeg skulle settes i gang på dag 13 over termin om ikke noe skjedde. Jeg huske at jeg uroet meg veldig. Men han kom av se selv den tolvte dagen. Var velskapt og flott.

Husker at det var helt forferdelig å gå og vente og bekymre seg. Jeg øsnker deg lykke til og håper at du er roligere etter kontrollen.

klem klem

Skrevet

Lykke til! Jeg skal på overtidskontroll på sykehuset på fredag, og skal kjempe med nebb og klør for at de ikke sender meg hjem igjen:)

Skrevet

Lykke til! Kjenner følelsen.. Håper du blir beroliget og at alt står bra til! Og ikke minst at noe er på gang, kanskje de kan dytte deg litt på vei;-)

Skrevet

Masse lykke til. Håper du blir satt i gang snart, slik at du ikke trenger gå å bekymre deg.

Skrevet

Så godt å høre! Kjenner at jeg misunner deg ganske mye... Selv har jeg nå begynt å miste troen på at den kommer ut av seg selv (bare sju dager over, men jeg er en utålmodig sjel), og skulle ønske bare neste uke kan komme fort, så jeg kan få noe fortgang i det jeg også! Skal på kontroll på mandag... SÅ lenge til.

Hold oss oppdatert på hvordan det går/gikk! :)

Skrevet

Good luck to you!

Jeg har overtidskontroll på fredag, 11 dager etter termin. Men ønsker egentlig ikke å bli satt i gang. Vil helst at det skal starte av seg selv slik at fødselen blir så naturlig som mulig. Og så har jeg hørt litt for mange historier om folk som har blitt satt i gang og fått en alt for intens og tøff fødsel.

Skrevet

oi lykke til, håper dere finner ut en god plan!!!

Skrevet

Hvordan gikk det? Kanskje du ble satt i gang siden vi ikke har hørt noe mer??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...