Bella Swan Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Lillegutt voknet halv4 i natt, etter om og men tok jeg han med inn i vår seng. Han har tullet om nettene i 2 uker nå og jeg er så sinnsykt trett.... Han lå ved siden av meg, men lå å tullet litt. Plutselig hørte jeg et smell og hopte ut av sengen... lillegutt hylte. For ein grusom følelse!!! Jeg har døst av uten at jeg merket det selv..... Han har ikke vondt noen plass som jeg kan se, men han har blødd litt i nesa. Kjenner jeg blir kvalmen når jeg tenker på lillegutt som smeler i gulvet. Aldri skal lillegutt sove i sengen vår igjen:(
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 slapp av, du har de barna som har falt ut av senga,og de som ikke har gjort det, enda!! her har begge guttene falt ut av senga,lillebror har t.o.m falt ned trappa (dog ikke så liten som din da) og brakk nesen sin da. jeg husker godt den følelsen da storebror datt ut av senga for første gang, var sint på meg selv,var redd,frustrert og ja,alt på en gang,ble som deg,kvalm av å tenke tilbake på det.. MEN! de fleste opplevere det nok,og er ganske så uskyldig,så lenge de skriker,er i god form og ikke sløver etterpå så Skjønner du ble redd,men som sagt,du har de som har falt ut av seng,og de som ikke har gjort det ennå =)
Hikken Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 "slapp av, du har de barna som har falt ut av senga,og de som ikke har gjort det, enda!!" Fin kommentar! ) Frøkna her har også falt ut av både seng og sofa, men virker ikke prega av av det ) Grusom følelse der og da, men det går over!
yasmina Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Saant som skjer... Hos de fleste,enten det er senga, trappa eller stellebordet.... her har vi tatt baade sofa, trapp og stellebord paa de 2 store. Minsten paa 15 mnd har faktisk ( merkelig nok ) ikke hatt noen slike fall enda.
Gjest Tale30 Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Jenta i falt ut av vognbagen da hun var 2 mnd, den ene hanken glapp ut av hånden min når jeg skulle bære henne fra soverommet til stuen. Helt jævlig. Men jeg fikk sjekket henne og alt var i orden. De tåler visst veldig mye dsse små. Men hvis han har blødd fra nesen uten at det er et skrubbsår der så hadde det kanskje vært greit å ta en liten tur til legen bare for å være på den sikre siden. Husk på at du er en HELT vanlig mor som er dømt til å få seg noen ubehagelige overraskelser på sin vei. Den legen som sjekket brnet mitt etter at hun hadde falt fortalte at han dagen før hadde falt ned trappa med sitt barn, så vi er i godt selskap. Likevel tok det flere uker før jeg klarte å få den følelsen ut av kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå