Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 http://www.klikk.no/foreldre/baby/article519370.ece
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Forskere må alltid ha noe å plapre om. Nå er det det der, i morgen er det noe annet. Når skal de snakke om at mme inneholder kvikksølv, tjære og bly, kreftfremkallende stoffer og det dødelige stoffet blablablaaaaa? God bedring. Har ammet alle mine med god samvittighet, og ammet lenge. Med god samvittighet. Så kan de bare frykte ivei. Jeg frykter ikke for noe. Naturen lager ikke melka giftigere enn mme, som er framstilt av mennesker, i fabrikk.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Nå må de idiotene gi seg! Først sprer de DET ammepresset, så er det plutselig farlig å amme. Fytti altså, jeg blir så forbanna... Alt er farlig!
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Det er farlig og leve også, ingen har til dags dato overlevd.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Snne undersøkelser som dette har det vært tidligere! Til syvende og sis kommer de alltid fram til at MORSMELK er best! hvis man virkelig undersøker er kanskje ikke melka fra kua no bra heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå