lin Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 hei alle sammen... Snakket akkurat i stad med kosina mi som bor i tyskland, hun hadde syke barn og vært hos barnelegen, så hadde hun spurt ham i forhold til vaksinerind, dem er veldig imot pandemrix på barn og gravide pga, tioemrsal og skvalen som er i den vaksinen, hvorfor norge har vaksinert alle med den vaksinen, er dere veldig skeptiske til dette , eller stoler dere på helsemyndighetene at den er trygg. blir så forvirra av allt sammen, tyskland vaksinerer ikke hverken barn eller gravide. noen komentarer?
~sjiraff~ Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Ingen kommentar utover det at her er det noen som tjener massssssse penger....!
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 spør du om det her får du til svar at de skal tjene penger på egen utviklet vaksine..... eller at de skal spare penger pga økonomiske vanskligheter.
Gjest Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Risikovurderinger er kompliserte og utfallet avhenger veldig av hva man vektlegger. Dermed forskjellige utfall i forskjellige kulturer/land. Det er det jeg tror. Derfor stoler jeg ikke blindt på det man får servert verken fra Norge eller andre lands helsemyndigheter. Forøvrig er vi selv i utlandet og her får vi ikke tilbud om vaksine før i uke 50 kanskje. Da tenker jeg som så at har vi ikke fått influensaen til da så får vi den ikke i år uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå