Gå til innhold

Er det mulig å få mage i uke 5???

Anbefalte innlegg

Skrevet

For jeg syns jeg ser at den har vokst et par millimeter he he. Kan jo sikkert være at jeg er oppblåst, men hadde jo vært litt stilig med mage så tidlig da :)

Så lurte jeg på 1 ting til, er det noen Te typer gravide IKKE skal drikke??

Har skapet fullt av Te og masse bekymringer angående What to do and what not to do :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får mage utrolig forskjellig vi damer :) Og mye luft har vi jo også under sv.skapet :S Men jeg merket denne gangen at buksene ble trange i uke 5/6, så du er ikke alene :)

Og te tror jeg er helt safe, har ikke hørt noe om det. Drikker mye te selv.

Skrevet
Her står det du trenger å vite om kosthold i svangerskapet.
Skrevet

Vi sier det er en liten bebis mage da :) Jeg har veid meg hver dag i det siste, og jeg har faktisk gått opp 1kg, ikke masse, men når jeg veier 49 kg originalt så synes det fort :) (jeg er og veldig lav, så er ikke sykelig tynn altså)

Vilhasommerbaby skulle du legge ut en link til meg eller mente du at det står her inne på BIM?? Sitter og venter i spenning.

Får ikke sove så trenger litt lesestoff :)

Skrevet

Jeg er i uke 10 nå og har bra med mage, men har jo innsett at det ikke er en liten søt bebis som lager gravidkulen. Er andregangs så er vel kroppen som forbereder noe, men livmora er vel såvidt over skambenet nå så da er det jo ikke den som lager så fin gravid kul på magen. I uke 5 er embryoet 1-3 mm så er vel neppe den som buler :P

Her kan du lese om svangerskaper i uke 5 : http://www.babyverden.no/Gravid/Uke-for-uke/5-uker/

Står om uke for uke der inne også, men du visste sikkert allerede om denne :) Morro at hjertet begyner å slå denne uka da :)

Skrevet

Jeg fikk veldig tidlig mage sist, men det var fordi jeg ble så oppblåst. Denne gangen merker jeg veldig at det er oppblåst, for på morgenen er den fin, mens på kvelden ser jeg ut som jeg plutselig er 4-5 mnd på vei allerede... :)

Den ordentlige babymagen kommer vel ikke før livmora begynner å titte over skambeinet el hva det heter. Rundt uke 12-15? Mulig det er tidligere.. :)

Skrevet

Takk for masse bar info :) Fiser som en mann hele tiden he he så vet det bare er oppblåsthet. Vil ha litt mage nå jeg :)

Skal på min første legesjekk neste torsdag, da er jeg 6+2, om jeg får ul da, er det noen sjangs for å se om det er noe der? Slår hjertet så tidlig?

Skrevet

Jeg var på ultralyd da jeg var 6+4, og da fikk vi både se og høre hjertet slå :) Lykke til :)

Skrevet

jeg hadde skikkelig mage i uke 5-6 men det var pga masse luft,nå ser man det nesten ikke og er 8uker på vei i morra.. har bare en bitteliten "vom" nederst på magen...

Skrevet

Magen min syntes i uke 9 1. gang jeg var gravid. Nå er jeg 4+0 og har oppblåst mage og kan se at den er større enn normelt, men det varrierer litt på døgnet...Håper jeg får mage tidlig nå også, noe jeg trur jeg gjør=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...