Gå til innhold

Litt redd....

Lykkelig 2 barnsmor <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i kveld hatt menssmurringer og litt stikkinger nederst i magen... Vanlig når man er 17 uker på vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke akkurat noe mer normalt i uke 17 som tidligere/senere i svangerskapet.. Jeg har ikke opplevd mensmurringer i svangerskapet hittil (6 mnd). Tror ikke det er vanlig å ha mensmurringer og stikninger i magen (jeg har også opplevd stikk o.l. i magen, men ikke sammen med mensmurringer/andre plager), men det trenger jo slettes ikke å bety at det er en abort på gang, ikke det jeg sier altså. Mye som skjer i kroppen nå. Kanskje du skulle tatt deg en prat med legen? :) Greit å få en profosjonell mening..

Skrevet

Ja da, det er helt normalt!

Jeg er i uke 23, og har det ennå litt av og til.

Skrevet

Helt normalt med stikninger og murringer når livmoren vokser, ja. :)

Skrevet

ikke vær redd, det er helt normalt. jeg har det også og har hatt det siden jeg ble gravid sånn innimellom.... men hvis det begynner å gjøre vondt og ikke bare er litt ubehagelig, da er det ikke normalt lenger.

Skrevet

Hadde mye av det de første ukene etter at jeg ble gravid. Det skyldes som regel at livmoren og båndene strekker seg! :)

Skrevet

Men som minsin&madelen + en i magen:) sier, det skal ikke være ondt!!

Skrevet

Det er som de andre her sier helt normalt.

Jeg var var ekstra "plaget" med dette rundt uke 17 som du er i nå. Jeg regner med at dette er fordi nå vokser barnet fortere og livmoren og festene må nå vokse fortere og sliter med å holde følge. Dermed så får du ubehagene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...