Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Hei jeg har tenkt på deg hvordan går det med deg og din familie? :-) Ville bare spørre for nå er det lenge siden jeg har sett noe til deg her inne...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Heisann! Så hyggelig da gitt! Det går veldig bra med oss! Skjedd noen forandringer siden sist, da det ble slutt mellom meg og barnefaren i april, men da vært mer og mer sammen igjen nå, så mye tyder på at vi kanskje klarer å finne tilbake til hverandre igjen. Jeg går for tiden på videregående (helse og sosial) å stortrives der! Felix ble 2 år i september så han har virkelig blitt en stor og selvstendig ung herremann som vet hva han vil:)! Stor klem fra
Fikk maibaby06 Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Jeg har også lurt på hvor det ble av deg:) Husker deg godt fra du nettopp hadde fått Felix, syns du virket så voksen for alderen (positivt ment altså hehe). Godt å høre at det går bra:) og at dere kanskje blir sammen igjen:)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Hehe vært så mye den siste tiden så har ikke hatt tid til å sitte her gitt! Men nå måtte jeg bare ta meg tid til det på kveldene igjen, da det ble ett lite savn, høhø Men ja, det går sååå bra:) hehe.
Fikk maibaby06 Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Hehe, jeg er også periodebruker her inne:) Så fint at det har ordnet seg for dere, lykke til!! Nå må jeg ta kvelden her, god natt:)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 hehehe ja er nok ikke bare meg nei:) Tusen hjertelig takk for det, å i like måte!! Nå er det snart jul, hvor julegleden ringer inn:) håper dere får en super juletid:)! God natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå