Gå til innhold

Kristine og Felix (nick)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har tenkt på deg hvordan går det med deg og din familie? :-)

Ville bare spørre for nå er det lenge siden jeg har sett noe til deg her inne... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Så hyggelig da gitt! :)

Det går veldig bra med oss! Skjedd noen forandringer siden sist, da det ble slutt mellom meg og barnefaren i april, men da vært mer og mer sammen igjen nå, så mye tyder på at vi kanskje klarer å finne tilbake til hverandre igjen.

 

Jeg går for tiden på videregående (helse og sosial) å stortrives der! Felix ble 2 år i september så han har virkelig blitt en stor og selvstendig ung herremann som vet hva han vil:)!

 

Stor klem fra

 

 

Skrevet

Jeg har også lurt på hvor det ble av deg:) Husker deg godt fra du nettopp hadde fått Felix, syns du virket så voksen for alderen (positivt ment altså hehe). Godt å høre at det går bra:) og at dere kanskje blir sammen igjen:)

Skrevet

Hehe vært så mye den siste tiden så har ikke hatt tid til å sitte her gitt! Men nå måtte jeg bare ta meg tid til det på kveldene igjen, da det ble ett lite savn, høhø:)

 

Men ja, det går sååå bra:) hehe.

Skrevet

Hehe, jeg er også periodebruker her inne:)

 

Så fint at det har ordnet seg for dere, lykke til!! Nå må jeg ta kvelden her, god natt:)

 

 

Skrevet

hehehe ja er nok ikke bare meg nei:)

 

Tusen hjertelig takk for det, å i like måte!!

Nå er det snart jul, hvor julegleden ringer inn:) håper dere får en super juletid:)!

God natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...