dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Det står her at minsten ligger på 25 på percentilen . Hva vil det si?
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Sånn som jeg forstår det betyr det at 25 % av barn med samme lengde og alder veier så mye. Eller at 25% av barn med samme vekt og alder er så lange, avhengig av om det er vekt eller høyde du spør om. Du kan jo lese her og se om du er enig i min forståelse: http://www.barnetmitt.com/barnetmitt/innhold/barnets_helse/barnets_normale_vekst_og_utvikling
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Ser på skjemaet som ligger der at han er litt under gjennomsnittet som er på 50 percentilen, men godt innenfor normalen.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 17. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2009 Ok. Jeg kom ikke inn der,men da vil det vel si at 50% er gjennomsnitt? Var i forhold til høtde jeg tenkte på. Æsj,trodde ikke hun var så langt unna gjennomsnittet. Håper det jevner seg ut med årene:-)
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Det går nok helt fint. De vokser i rykk og napp vet du, så de kurvene svinger litt. Og som sagt er 25 godt innenfor normalen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå