quiquita Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Jada....det evigvarende spørsmålet. Fødebagen....Hvor stor blir deres bager? Jeg vil ikke flytte inn på føden heller, har en normal bag, og den er ikke stappfull....Anywho, skulle gjerne kunne klart meg med noe mindre men.... Enn dere?
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 jeg har pakket baggen min allerede er 31 uker. litt tidlig men fødte prematurt sist så bedre¨å ha den klar i god tid. Regner med at jeg blir i 4 dager da vi kan det her på den lille lokale føden jeg har pakket. ammeinnlegg 2pysj bukser STORE 4 singleter 4store gode tsjorter 4par sokker truser (stringen kan ligge hjemme ikke behagelig om du blir sydd!!!) Bher 2 joggebukser mørke! slippers kamera + lader mobil lader. brystvortekrem og dr.brown flaske. vet ikke om jeg kommer til å amme. shampo/balsam/såpe/tannbørste/tannkrem smokk til mini hente sett til mini + teppe libresse goodnight 2 pk ( var en befrielse å bruke de istede for mega bleiene på sykehuset) har en normal sized bagg å har enda plass til mer men kommer ikke på noe annet foreløpig som jeg trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå