Tante Gustava Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Er på jakt etter t-skjorte med Michael Jackson-motiv i størrelse ca 8 år. Noen som vet hvor jeg kan få tak i slik, helst på nettet?
erteposen + 4 Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 http://www.8ball.co.uk/KidsandBabyT-shirts/MichaelJacksonkidst-shirt-KingofPopForever.html navnet+ t-shirt + kids fikk mange treff Jeg har en gutt som også ønsker seg MJ t-shirt, og det morsomme var at jeg fant min gamle triller t-shirt. Selge på ebay eller gi gutte? He, he..
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Har ikke så mye med saken å gjøre må bare si en ting: RIP Michael Jackson:-))))) Jeg digger han:-)
erteposen + 4 Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Ja, han var stor!!! Min første LP var en MJ plate, og jeg kyssa innsiden av coveret og ønska meg intenst en tigerunge:)
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 hehe syns jeg ser deg. Jeg er stoor fan av han jeg og er sååå glad i hans musikk. Dumt det endte slik det gjorde med han:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå