Gjest Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 har blitt veldig trøtt i det siste..men får jeg sove ? nei... finner ingen god måte å ligge på og har halsbrann ut av en annen verden... blæh!!! fler som ikke får sove om natten ?
You can call me Dårris Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Har ikke sovet før fire/fem på natten på flere måneder. Halsbrann om jeg ligger flatt, låst rygg om jeg ligger på venstre side og pustetrøbbel om jeg ligger på høyre:) Blir til at jeg sitter for det meste:D I morgen skal jeg på jobb, og må opp klokken 06.00. Begynner å bli vandt til det, men kjenner at det tar på. Hvor langt på vei er du? Merker at det føles lenge å gå sånn i minst ti uker til. (er 29+? nå)
liber Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 jeg sover å sjeldent, blir lissom lys våken når jeg får lagt meg, så nesten så jeg gruer meg til å legge meg i senga.. sover best fra morran og utover dagen. men det passer jo dårlig når jeg skal opp med barn og på jobb. får sove når vi blir gamle:)
Mina06+Mats09 Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Sitter her med litt små vonde kynnere som jeg har hatt i hele kveld, redd for å legge meg for da går det sikkert over.. hehe, men er sikkert bare vanlige kynnere, men er jo lov å håpe da man er 7 dager på overtid...
You can call me Dårris Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Uansett så er det ikke så lenge til da:) Pass på å få litt hvile før fødselen er ordentlig i gang. Du trenger energien;) (Hørt det før eller?) Jeg mener å ha hørt at hvis du tar en varm dusj/bad, så går kynnere over, mens rier ikke gjør det.
baby82 Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Jeg sitter oxo våken. Har sovet en halvtime, men så måtte jeg tisse å da kjente jeg hvor kvalm og sulten jeg var, så nå har jeg og hoppetussa i magen ett nattmåltid i natten med øreklokker til tvén sånn at resten av huset kan få sove.. er btw28+4.. til Mina06+Mats11.11.09*overtid*- krysser fingrene for deg! tenk at du snart skal se skatten din!! stort!! et råd; sov det du klarer uansett når på døgnet du klarer å få det til, du trenger det. Søte navn du har på barna dine.. Lykke til de neste dagene!
Gjest Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Oh yes.. Har vært ekstremt de siste dagene! Sov fra 6 til syv i natt, tenkte jeg kom til å være utslitt når natten kom igjen.. Å neida. Lys våken å gruer meg til jobb i morra! Heldigvis ingen halsbrann(bank i bordet) 35+2 idag.
ayaah Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 Ja! Det har blitt vanskeligere og vanskeligere i det siste. Minstejenta har fått svineinfluensa (de to eldste er akkurat ferdig), hun ville så gjerne ligge i senga mi, selvfølgelig, og litt før 12 våknet hun igjen og ville at jeg også skulle komme og legge meg... Men nå har jeg nettopp gitt opp, er lys våken og kribler i hele kroppen, finner ingen god stilling... Er 28+3
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 18. november 2009 #9 Skrevet 18. november 2009 Har sovet relativt godt frem til nå, men de siste 3 nettene har det vært labert. Ligger og kjenner etter tegn på at noe skal skje (selv om jeg vet at det er teit, det starter når det starter, men...), har en del kraftige kynnere, er ikke like lett å finne en god liggestilling osv. osv. Ettersom jeg er våken blir jeg selvfølgelig tissetrengt. Og etter hvert tørst... Ny do-tur for å kvitte seg med 1/2 dl. Ligge og vri seg til man blir så sulten at man må opp og spise, hehe. Har drukket en god kopp varm te og spist ei brødskive nå, så håper det hjelper :-) 6 dager til termin.
lillebie på`n igjen Skrevet 18. november 2009 #10 Skrevet 18. november 2009 ah kjenner alt for godt til dette! feks i går natt- så var jeg oppe ca en gang i timen , tisse , vri meg, ta Link tablett for halsbrannen, drikke vann - men fikk hvertfall sove slik frem til 12:30 - ny rekord! men det straffet seg i natt - sovet fra kl 23 ca - men lys våken fra klokken 04:00! våknet av en ekstrem halsbrann og kvalme ( så nå har jeg stekt meg rundstykker og ser Friends på DVD - føler meg liksom ikke helt i form - skulle bare ønske fødselen kunne sette igang snart! jeg har 14 dager til termin - men spørs vel om jeg er en av de 5 % som føder 2 uker før termin..har mine tvil )
Jenny2010 har født! Skrevet 18. november 2009 #11 Skrevet 18. november 2009 Jepp, lys våken her og har vært det i en time allerede! Sånn er det nesten hver natt, våkner av at jeg må tisse og da er det umulig å zzz igjen. Ganske lei, vil sove jeg!
ck Skrevet 18. november 2009 #12 Skrevet 18. november 2009 Jepp:( I tillegg til toalettvandring, og skifte av stilling, vekker 4 åringen meg 0300-0400 tiden hver natt og sier hun har mareritt/er redd. Ofte sovner jeg ikke etter det. Kan finne på å slå seg vrang på natta og:( Er nok nødt å oppsøke helsestasjonen og få littt tips, begynner å grue meg svært til nettene med en ny liten borger for tur sammen med tilstanden til 4 åringen,...har en 7 åring som ikke har holdt på sånn? De beste ønsker fra
nick_317069 Skrevet 18. november 2009 #13 Skrevet 18. november 2009 jeg er også plaget med at ejg ikke får sove,er 29+2 idag og har hatt det slik en stund,verker i ryggen,halsbrann,vet ikke hvordan stilling jeg skal sove i,håper det gir seg snart, vet ikke hva jeg skal gjøre
mirremamma Skrevet 18. november 2009 #14 Skrevet 18. november 2009 søvn, hva er d??? er i uke 38+, blir fort kveldstrett og legger meg rundt halv ellve på kvelden. Da kan jeg sove godt en time eller to, men så begynner halsbrannen,uro i bena å tissinga=)er gått ut i permisjon så kan ta d igjen på dagtid mens snuppa er i barnehagen,men da er d jo så mye annet man skal prøve å få tid til =) men prøver å få til litt søvn innimellom, vet jo d er lurt å være utkvilt til fødselen setter i gang =)
ღMorgenSolღ Skrevet 18. november 2009 #15 Skrevet 18. november 2009 Jeg kjenner me igjen ja.. Finner ikke noen stilling å sove i, og lillemann han liker å velte seg rundt inni der da jeg slapper av. Har ekstremt vondt i høgre ribbein nå så ingenting er vel egentlig komfortabelt, og jeg har 8 uker igjen!! Har ikke roen i hodet heller, mange tanker som surrer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå