Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Har ikke skjedd så mange ganger, men det har skjedd... Og det bekymrer meg... Vært sammen ett år, bodd sammen et halvt år... Han er en person som lett farer opp i edru tilstand også, men ikke sånn som når han blir full...Men ellers er han jo en bra mann... Vet ikke hva jeg skal gjøre... Liker ikke det sinnet som bor i ham... Er dette noe som kan gjøres noe med, eller vil han forbli sånn alltid? Er det grunn til å gå fra ham?? Har ikke barn sammen, jeg har en fra før... Han er ikke voldelig, men har kort lunte... Det er liksom hans personlighet... Edru er greit, men de episodene i fylla, er ikke akseptabelt mener jeg...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Da kan han slutte å drikke, mannen min drikker ikke, fordi han ikke liker den fulle utgaven av seg selv...
Gjest sug lut Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 På ett år har det skjedd "noen ganger"? Og det er det første året dere er sammen? Pakk og flytt. Dette er den tida da alt skal funke av ren nyhetsverdi, om ikke annet. Hitler var også ellers en bra mann, glad i bikkja si og greier.
MrsMilla Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Ville dratt før noe veldig ubehagelig skjer. Han burde også slutte å drikke av hensyn til både seg selv og andre.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Han må dra på kurs for å mestre sinnet sitt. For det er jo tydelig at fyren har problemer med å beherske seg. Og så kan han ikke drikke! Alkohol er ikke et must, og fyren tåler det tydeligvis ikke! Jeg hater sånn oppførsel!!!!! Du kan oppleve verre ting enn dette her etterhvert. Nå er du advart.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Høres ut som min far dette... Han ødela MYE i fylla, skremte vettet av oss ungene gjorde han også. Det var flere ganger at mamma stuet oss inn i bilen og rømte til moren sin for å la ham få ut den verste aggresjonen før vi turte komme hjem igjen. Hvis dette er noe som bekymrer deg, så bør han få beskjed om dine bekymringer og du må gjerne si at du ikke vil binde deg til en som ikke klarer å håndtere sinnet sitt. Jeg ville aldri bundet meg til en slik mann, klok av skade. Men alle fortjener en sjangs, denne fyren inkludert.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Og med det mener jeg at han enten på gå til terapi/kurs eller rett og slett kutte ut alkoholen.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Han bør nå gjøre begge deler, anonym 00:31 =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå