Cat.68 Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Stoffet heter Tulip og Tattamo. Og kommer iform av hjertekjoler. Satan trur det blir mye jobbing på meg fremover. ;o)).
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Nei, tuller du??? De kjolene ser jo ut som barnetøy! :-)
Cat.68 Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2009 Mulig du synes det, for meg er de nydelige, men den fineste av de som er på nettshoppen deres er uansett borte nå, for den har jeg bestilt ;o)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Jeg ser ikke sjarmen i disse kjolene jeg. Har også til gode å se noen over 6 år som kler disse.
cherry coke Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Sorry, men jeg er enig med de anonyme her :-/ ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 De er kjempe fine! Jeg har en selv, får masse skryt av den. Godt man har forskjellig smak!
Cat.68 Skrevet 17. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2009 Jeg driter vel i om jeg kler dem, jeg elsker dem, og VIL ha dem.;o))
Cat.68 Skrevet 17. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2009 Jepp, men synes det er grådig urettferdig at de er så dyre, for mye vil visst ha mer, og lommeboka vil nok ikke ha godt av det i lengden.(
Gjest sug lut Skrevet 17. november 2009 #9 Skrevet 17. november 2009 Det som er foruroligende er at du snakker om dem i flertall, Cat., hvor mange ser du for deg? (De er kjempefine, forøvrig).
Cat.68 Skrevet 17. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 17. november 2009 njæ det var det da. Har 2 med den som er bestilt nå, og ser vel desverre ikke helt for meg at det stopper der, der avhengighetsaspektet virker komme inn........ Eller blir 3 da hvis jeg teller den aldeles bedårende blå fleecekjolen med rødt hjerte og hals til som er innkjøpt og flittig brukt til lillemor ;o))
Gjest sug lut Skrevet 17. november 2009 #11 Skrevet 17. november 2009 Kanskje jeg skal sy en tll ungen som test, og om det funker sy en til meg? De er jo enkle i snittet, tross alt.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #12 Skrevet 17. november 2009 de er ikke dyre i det hele tatt sammelignet med en masseprodusert H&M kjole i simpelt stoff! Jeg synes prisen er rimelig mtp hva man får. jeg kjøper heller 1 dyrt plagg enn 10 billige. Jeg har stor glede av å gå rundt i en unik kjole.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #13 Skrevet 17. november 2009 Urk. Søte, kanskje, på små barn, men grusomt på voksne. Synes de er i samme stil som sånne "Uno damer" som pakker seg inn i fargerike uformelige klær lag på lag for å skjule kroppen sin. Det er en fulstendig usexy kjole som ville kledd den aseksuelle Christine Koht. Blaaaah. Det er så typisk norske damer å ønske å se ut som forvokste barn. Kan heller ikke fatte og begripe damer som finner ut at de skal ha musefletter. Samme greia. Så ille søte liksom. Grøss og gru.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #15 Skrevet 17. november 2009 ....ok, men spør du mannen din ville han nok være enig med meg....
Cat.68 Skrevet 17. november 2009 Forfatter #16 Skrevet 17. november 2009 Jeg avundes steeeeeeeerkt de som kan sy kjenner jeg. Teste det gjerne ut, og om det funker kan jeg heller kjøpe de av deg.;o)) Ikke alle som kan skryte av å ikle seg en egen SugLut kreasjon. Det ville vært en ære.)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #17 Skrevet 17. november 2009 ...fordi du kjenner han? ....fordi du vet hva alle menn liker?....fordi du mener han lyver når han synes disse kjolene er utrolig feminine? Ble litt nysgjerrig...
Elinlita Skrevet 17. november 2009 #18 Skrevet 17. november 2009 Må nok si at de anonyme her har et poeng. Selv om jeg synes kjolene er kjempe fine med sterke farger og hjerter, så synes jeg virkelig ikke det er noe pent på kvinner. På barn er disse kjolene derimot kjempe søte- Men det er jo min mening da....
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #19 Skrevet 17. november 2009 Jeg kan si meg enig. Jeg kan virkelig ikke se for meg den damen som prøver å bli tatt seriøs i en kjole som får en til å se ut som et forvokst barn.
Cat.68 Skrevet 17. november 2009 Forfatter #20 Skrevet 17. november 2009 Nå vet ikke jeg hvilken anonym du er da, den som liker, eller den som ikke gjør det. Må nu si at han virker like dem da, det er prisen han ser ut til å ha noe imot. ;o))
Cat.68 Skrevet 17. november 2009 Forfatter #21 Skrevet 17. november 2009 ikke sant *nikker villig* til anonym 23.33!!! Akkurat det jeg argumenterer med da mannen gruffer over mange slanter for noe han ikke har peiling på i hele tatt. Ok flece kjolen jeg kjøpte er det noe flere av, men den jeg kjøpte nå er det bare 1 eksemplar av, og den er baaaaaaare min,min,min,min.!!!!!
Den Blå Engel Skrevet 17. november 2009 #22 Skrevet 17. november 2009 Onde, onde dame! Jeg måtte jo klikke meg inn for å kikke, og nå er jeg forelska! Og det harmonerer ikke med min studentøkonomi :/ Vil ha ullkjoleeeee... Forstår ikke helt de som mener at disse er uformelige. Jeg har en hjertekjole (ikke av dette merket, tror jeg, men helt lik i fasongen), og den er tettsittende over bryst, liv og hofter, men med vidde i skjørtet. Har faktisk fått kompliment for fin figur i den.
Anne-B. Skrevet 17. november 2009 #23 Skrevet 17. november 2009 Jeg vil ha en rød slik. Julekjole! Svigerinna mi sydde en lignende en av et rødt fleecepledd. Den kosta henne kroner 69, men så kan du jo plusse på litt for strømmen hun brukte til symaskinen.
Anne-B. Skrevet 17. november 2009 #25 Skrevet 17. november 2009 Jeg har heller ikke økonomi til det. Sånn 69 kroners fleecepledd er med i min gate.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå