Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Hvordan finner nav utav dette? Jeg mottar OS,er ikke sammen med barnefaren,men vi har en god tone,må nesten det pga barnet vårt synes jeg. Er det sånn at de plutselig kan stå på døra mi en dag? Og ha razzia? Det synes jeg hadde vært veldig flaut med tanke på naboene!
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Jepp, det kan de. Om de har fått et tips.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Du får da OS selv om du har god tone med barnefar, men finner dere tonen i sengen hver natt og klærene hans har en plass i skapet så er det en annen sak, ja de kan ha razzia. Men du har vel ingenting å frykte
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Og nettopp derfor forbanner jeg alle som svindler og tusker til seg penger. De gjør oss alle til mistenkte....
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Deler seng gjør vi ikke nei,han har ny dame også. Vi er bare venner. Har jo ikke noe å frykte sånn sett,tenker bare på naboene jeg,hva de måtte tenke om det sto en polititropp utenfor her! PINLIG!! Hi
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Nei, men mener NAV at mistanken er reell, så sender de politiet. Men da har de virkelig mistanke og ikke bare en liten aning. NAV kan ikke komme hjem til deg å sjekke, selv om du inviterer dem;) De kan kun gå etter register som skatteetaten, folkeregisteret og slike offentlige steder. De kan ikke be deg få vitner til å signere på at du er alene. MEN får de et tips, eller vet noe selv privat, så kan de virkelig undersøke, og anmelde forholdet slik at politiet etterforsker saken.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Takk for svar Har informert dem om at vi er venner,men ikke noe mer,og jeg har ingenting å skjule. Fikk bare en følelse her inne at alle vi som mottar OS blir "misstenkt" som svindlere
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Ja, og du forstår sikkert hvorfor, når du ser alle de som mener det bare er å svindle.....
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #9 Skrevet 17. november 2009 Ja,uff. Skjønner ikke at de tør jeg! Risikere fengsel,er jo bedre og gå på sosialen da for en periode om man ikke har jobb!! HI
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #10 Skrevet 17. november 2009 De tenker heller ikke på at de faktisk en dag plutselig virkelig er alene, og da har de brukt opp stønadstiden sin..... Da sitter de virkelig med skjegget i postkassa......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå