solstråle- g09 og ?12 Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Var på svangerskapskontroll hos legen min i dag... er 14 dager til termin 1.desember! Go gutten har ikke festet hodet, men har 2 cm åpning, men ingen modning som tilsier at det plutselig skulle komme flere enda har panikk for å gå overtid, og det ble ikke bedre etter at de snakket om fosterdød pga overtid i svangerskap på nyhetene i dag... begynte på bringebærbladkapsler i går og håper disse setter fortgang i modningen er jo så redd for lille gullet i magen! Elsker ham over alt på jord, og skulle helst hatt ham i armene mine allerde men trøster meg med at han kommer når han er klar... selv om jeg inderlig håper det er snart hadde ingen spørsmål, men ville bare dele dette med dere andre "rugemaskiner" på en høstdag og ønske dere alle og meg selv masse lykke til og for oss som nermer oss så håper jeg miraklene snart vil ut og bli kjent med oss God natt
_Løvemamma_ Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Dette med fosterdød og overtid er vist ikke et problem før man har gått mer enn to uker over termin, så det skal du ikke bekymre deg for på flere uker Dessuten er det slett ikke alle som fester hode før fødselen. Om du vil få litt fortgang på ting så kan du jo prøve fødselsforberendende akupunktur, det setter vist igang modningen hos mange, og gjør sjansen for at man går over termin mindre:) Jeg gleder meg også utrolig til å møte lille vidunder i magen, og med tre uker til termin er jeg allerede ganske utolmodig. Lykke til, og god natt
liber Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 jeg å er redd for overtid, men jeg hørte at det eneste kjærringrådet som funket for å få i gang fødsel var sex... jordmor sa det på svangerskap kurset. kjekt å vite syns jeg, så slipper jeg å bruke energi på å løpe i trapper å diverse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå