Gå til innhold

HALLO!!!


Kvikklunsj- født

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så innlegget ditt på småtroll 0-1, og klarte å lete meg fram hit. DinBaby er enda litt nytt. Vi kom først hjem fra sykehuset i går da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er her jeg og!!!

fikk en gutt 17.november!

alt er bra med oss, vi stor koser oss hjemme...

fødte på SSK Kristiansand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg fant fram også. Men det var takket av at noen skrev om disse sidene på barnimagen forumet...

 

Merethe og Emilie

1 mnd 3 dg gml

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant siden nå... hehe... har fundert litt på om det var en sånn side.. tok meg bare 1mnd å finne den. Ammetåke :)

Fødte en nydelig gutt 11.11 på Riksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant nettopp denne siden, så gøy at det fremdeles er et novemberforum for oss. Tenk at vi alle har blitt mammaer nå:)

 

Jeg fikk gutten min 8 dager på overtid den 26. november, så nå er han 2 uker og 3 dager. Vi holder fremdeles på å bli kjent med det lille vidunderet og har ikke helt fått rutiner enda...føles som vi famler litt i mørket av og til, men koser oss veldig med nurket...som forresten heter Jonathan:)

 

GLEDER meg til Oslo-treff med de små:) Men først må formen ta seg opp litt. Ble en tøff fødsel, så er fremdeles litt redusert:/

 

Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at flere har funnet veien!

Til dere Oslo damer: Hva om vi prøver å sette opp et treff på nyåret?? Blir for hektisk for min del før jul, men har veldig lyst til å starte opp det nye året med å bli kjent med flere lekekamerater og gå på kafe og fine trilleturer etc!

Til dere jeg traff på SjakkMatt: Gleder meg til å treffe dere og småttisene!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Endelig fant jeg frem!

Maximilian ble født 31. okt. (to dager før termin) på Ullevål.

Vitale mål: 4 kg, 51 cm og 36 cm i hodeomkrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her var det noe ja :)

 

Lille snuppa mi ble født 14 dager på overtid (igangsatt) den 29.november, 3586 gram og 50 cm, 35 rundt hodet:) Men kom ut som stjernekikker da, så kan nok plusse noe på de 35 cm..

 

Igår var hun 5 uker gammel, og har begynt å finne ut at det går an å sove om nettene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt som er 6 uker i dag, født 25. november. Han var en stor gutt på 4422 gr og 53 cm.

Vi var på kontroll denne uken, og han er allerde 6,3 kg...hehe ;) En matglad gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...nå fant jeg alle dere fra november 2009 klubben på BIM!! Visste ikke om denne siden!

 

Jeg fødte en nydelig gutt 4 november på Ullevål. Fødselen var kjempegrei og alt gikk veldig bra. Hjemme var det litt hektisk i begynnelsen men nå begynner det å komme seg. Storesøstera er veldig kry men merker hun kan være litt sjalu til tider. Men det forstår jeg og det går nok vekk om ikke så lenge.

 

Hadde vært flott med et treff på Tullins igjen for oss Oslo-damer. Vet ikke om det er noe på gang allerede kanskje.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere:)

 

Jeg fant frem hit akkurat!

Blir veldig gjerne med på treff igjen!

Leonard er to mnd nå,og vi koser oss veldig innimellom det å skulle prøve å få til litt soverutiner,mating osv...

Har en veldig matgla´gutt her:)

Han ble født 3uker for tidlig så det ble brått slutt på BIMtreff for meg!

Håper vi ses snart;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant disse sidene først nå - bedre sent enn aldri :)

 

Jeg fikk en gutt den 24. nov, første barn. Han er blitt 7 uker idag :) Ammeproblemer og lite søvn har det vært, men vi koser oss mer og mer for hver dag nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...