:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 her sitter jeg i ro og mak og nyter en temlig koselig høstkveld (egentlig ikke, men vi kan late som for historiensskyld) også kommer det tikkende inn en melding. "hvem vil ha tak i meg nå" undres jeg. og jaggu er det ikke servicekontoret i kommuen. de vil, klokken 22.07 på en helt normal tirsdagskveld, informere om at barn født i 04, 05 og 06 nå kan få vaksine bare å gå inn på osv. hvordan endte vi opp der at kommunen har mobilnr til foreldre med barn i visse aldersgrupper lagret slik at de uten problemer kan sende dem sms? og hvorfor skjer ikke dette i kontortiden? (jeg har ikke stemt på overtidsbetaling av kommunalt ansatte for å få informasjon jeg ikke har bedt om - men på en annen side, hvem stemmer vel for sånt) litt forbauset, men det skal kanskje ikke så mye til.
lille sprelle Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 er det ikke flott at kommunen gjør sitt ytterste for at tilbudet skal bli best mulig!
<3 Legoland <3 Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Skjønner godt at du ble forbauset !! Sikker på at det ikke er noen du kjenner??
Gjest Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 det var da voldsomt til service, er de redd noen kan komme til å gå glipp av vaksinen :-)) he he
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2009 om det er noen jeg kjenner så må de være flinke. for det står "servicekontroet" på meldingen.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2009 hehe.... ja, de tar opplysningsplikten på alvår ihvertfall!... hehe. kanskje de har for mange?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2009 jo da, jeg syns bare reklame ikke er service. det holder lenge at de opplyser de som ringer og at de opptaterer hjemmesidene sine ofte. syns det er skummelt at de organiserer innbyggerne på en måte som gjør at dette faktisk er mulig å gjennomføre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå