Gå til innhold

hm...

:::) Frøken Velferdsrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

her sitter jeg i ro og mak og nyter en temlig koselig høstkveld (egentlig ikke, men vi kan late som for historiensskyld) også kommer det tikkende inn en melding.

"hvem vil ha tak i meg nå" undres jeg.

og jaggu er det ikke servicekontoret i kommuen.

de vil, klokken 22.07 på en helt normal tirsdagskveld, informere om at barn født i 04, 05 og 06 nå kan få vaksine bare å gå inn på osv.

hvordan endte vi opp der at kommunen har mobilnr til foreldre med barn i visse aldersgrupper lagret slik at de uten problemer kan sende dem sms?

og hvorfor skjer ikke dette i kontortiden? (jeg har ikke stemt på overtidsbetaling av kommunalt ansatte for å få informasjon jeg ikke har bedt om - men på en annen side, hvem stemmer vel for sånt)

litt forbauset, men det skal kanskje ikke så mye til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke rakettforskning å koble folkeregisteret til telefonkatalogen. Og gæli er det uansett - enten informerer de for mye eller for lite.

Skrevet

De har vel fått det fra helsestasjonen og dessuten kan det godt være at smsen er sendt ut automatisk. Hvis du har navn langt nok utti alfabetet kan det ta litt tid før det er din tur i "smskøen".

Skrevet

Jeg trodde lenge at rocket science betydde forskning på stein (rock) og forstod aldri sammenhengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...