Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 håper d ikke er noe lignende som den mR maskinen for jeg har klaus...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Nei det er ikke det. Du får ledninger koblet til hodet ditt, og de setter dem fast med pasta, som de kaller det. Noe tyggislignende ihvertfall Det er ganske ok å være til en CT-undersøkelse. Via de "ledningene" måler de aktiviteten inne i hodet.
Musemor med tre søte små Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Finner informasjon om det på http://no.wikipedia.org/wiki/CT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå