Gå til innhold

Ultralyd Onsdag 18.November

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen har endelig kommet...I morra skal vi få se igjen babyen i magen!

Var på ultralyd i uke 11 siden jeg har mistet 2 ganger før å får tett oppfølling!

Nå skal vi inn til Ordinær Ultralyd!

Noen som vil tippe kjønn????

Har en herlig jente på 14 mnd fra før...

Har samme symptom som når jeg gikk med henne..

Kvalme om morgonen å kvelden,spiser mindre,går ned i vekt,egentlig null problem å gå gravid :) Jenta vi har fra før sover,sover å sover enda mer..gjerne fra 20.00 om kvelden til vi vekker henne rundt 10 om morgonen(vekker henne tidligere nå som hun går i barnehage).

Har ikke hatt noe form for plager i det hele tatt bortsett fra litt kvalme(skal overhode ikke klage)

Magen har akkurat poppet ut å har en del press nede i magen å har ikke kjendt mye til bevegelse enda.

Setter pris på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om ei jente er på vei :-) Lykke til i morgen! Det er fantastisk å se de små der inne. Jeg var selv på ultralyd i går - og lykkerusen sitter ennå i kroppen min ;-)

Skrevet

Takk for svar :) Har en jentefølelse selv men er litt usikker uansett!

Gleder oss ialefall kjempemye til å se babyen i magen å få nøyaktig termin!

Skrevet

Tipper jente...

:)

Skrevet

Da har jeg vært på ultralyd å resultatet var litt usikkert men etter bildene å bedømme å etter 45 minutter kunne hun så å si dette var en liten jente..

Ingen tegn til guttedeler å en gang spriket barnet så godt me beina at vi kunne se kjønnslepper..Men det vil jo vise seg så vi håper på å få komme inn igjen på ny ultralyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...