Gå til innhold

Vil gå ned 10 til 15 kg..Har du noen tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv planer om å. Kutte ut alt snop, poteter, pasta, melk med smak, brus, fete sauser, kaker og brød. Trene på steppe maksin og jogge 1 timer hver dag ( Kommer nok til å øke trenigen etter hvert)

Prøver også noen eple eddik tabeletter som viss nok skal senke sukkersugen.

Dette vil nok ta sin tid,men jeg er ikke intresert i noen 123 visps kur

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva du spiser er det aller viktigste, så følger du dine egne planer om hva du skal kutte så vil du gå ned mange kilo selv uten trening.

Husk at trening gir muskler som veier mer enn fett, så fortvil ikke dersom vekten noen ganger går litt opp eller stagnerer.

Å ha som mål å trene 1 time hver dag ville vært for optimistisk for meg, men får du det til 3-4 ganger i uken bør du være fornøyd. Kroppen må også gis tid til restituering.

Å endre livsstil er den beste og eneste måten å gå ned i vekt på over tid.

Lykke til og ikke gi deg!

Håper du har noen rundt deg som gir deg støtte og motivasjon, særlig på de tyngre dagene.

Skrevet

Dette er en veldig streng diett som det er lett å sprekke på!

Ikke tenk på hva du skal kutte, tenk på hva du skal spise, og hva du skal trene.

Sørg for å gå på butikken når du allerede har spist, slik at du ikke faller for fristelser. Husk at det du ikke har i skapet kan du heller ikke spise...

Skrevet

Jeg gikk ned 6 kg på 3 uker med denne enkle kuren:

Slutt å spise deg mett. Spis kun til du ikke lenger er sulten. Broren min gjorde det samme og han gikk ned 25 kg på et år. Dette er visst en "sunn" måte å gå med i vekt på iflg legen min

Skrevet

det første du gjør er å begynn å spise regelmessig, små og hyppige måltid. Feks 2 skiver til frokost, vent 3 timer og spis igjen osv...

Det hjelper veldig mye å få opp forbrenningen, ikke småspise så mye på kveldene (har du søtsug, spis noe frukt, lag smootie, gulerot etc...)

jeg gikk drastisk ned i vekt når småen begynte å spise fast føde. Da spiste jeg med henne, gikk å småspiste hele tiden før da jeg ammet på alt mulig og skjønte ikke hvorfor jeg ikke mistet siste "babyfettet" men det raste av i etterkant.

Masse lykke til, dette klarer du!! Husk å ros deg selv masse, ikke fortvil om du spiser noe utenom det du forestiller deg å spise (feks en sjokolade el), det viktigste er å rose seg selv og det gir deg selv masse motivasjon!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...