Gå til innhold

Vondt når babyen sparker nedover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett par ganger i kveld hatt kjempevondt når han sparker nedover... kjennes ut som om det svir (akkurat som uvi), bortsett fra at det kjennes ut som det er i "åpningen"... Var en så intens smerte når han sparket (kjentes nesten ut som foten kom imellom), men det var bare i det han sparket, å ga seg etterpå... Tok urinprøve om fredagen som var fin... Hvorfor gjør det sånn vondt? Andre som har opplevd lignende? Er 25 uker på vei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he

Akkurat som meg jo.

Vi kjørte fra Oslo til Sørlandet i helgen og det ble noen timer i bil ja.

Særlig da jeg satt lenge i bilen og baby`n ble liggende slik at sparkene gikk nedover gjorde det driiiit vondt.

Jeg sa til mannen min.....nå kommer snart føttene til ungen ut av underlivet mitt.

Men det er nok det at han sparket på noe som lagde ekstra press.

Men det føltes ut som om sparkene lå rett over åpningen min.

He he

Skrevet

Ok, godt å høre det er andre... men svei det litt oxo liksom...? For det føltes virkelig ut som om det var noe som kom ut ja:) Jeg turde ikke reise meg på en stund...

takk for svar:)

Skrevet

Ja huff kjenner til det der!! Og enda verre skal det bli før hun snur seg med hodet ned og fester seg :-)

Har også prøvd å provosere den lille jenta til å snu seg når hun begynner med disse harde vonde sparkene rett nedover, men hun er fryktelig sta :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...