lille_my Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Hei Jenter/damer! Jeg lurer på om det stemmer det jeg har hørt... På annengansfødende/ flergangsfødende så fester ikke barnet hodet før han eller hun er klar for fødselen! Jeg er i uke 35 (34+2) og var på ahus på kontroll fredag den 13 nov og da hadde ikke hodet festet seg, men da vi var på kontroll i dag så hadde hodet festet seg! Gutten vår veier ca 2300gr og lårbeinet er 7 cm fikk vi vite! Er utålmodig og lurer på om jeg kan forvente at det skjer noe i nærmeste framtid
ayaah Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Joda, hodet KAN feste seg en stund før fødselen også for flergangsfødende. Jeg opplevde feks det sist gang (med nr 3). Men det KAN jo hende at du får før tiden, umulig for oss å si. Ellers er det vel best at han får så mye tid som HAN trenger for å bli helt klar?? :-) Lykke til!
lille_my Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2009 Det som er er at vi er usikre på termin! Første termin vi fikk (som jeg mener er den riktige) er 17 desember, Var på ul i uke 8 og i uke 12 og da stemte alt med den termin men på den ordinære ul flyttet de den til 28 desember! Men HAN kommer når HAN er klar for det eller vil det ja! Men greit og høre andres erfaringer også! Har ei datter på seks år men husker ikke noe fra den tiden jeg gikk med hu bare litt av fødselen da jeg var farlig nær i og gå i koma!
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Jeg er også annengangs. Hodet til mitt lille gull har vært festet nå i over tre uker.. så, det trenger i alle fall ikke å bety at det skjer så snart. Men, det er sikkert forskjellig fra person til person.
lille_my Skrevet 18. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2009 Fikk tlf fra føden i dag!!! Ny kontroll den 25 nov pga for høye verdier på gallesyre! Har klaget i lengere tid på at jeg klør voldsomt på kroppen og får ikke sove om natten pga kløen! Lurer litt på hva som skjer nå framover, har jo hørt at det kan være farlig for babyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå