Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Må man bruke kosten fra ID, eller funker det med andre koster?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Funker bra med andre koster, men med ekte hår. Ikke sånne billige syntetiske koster...
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Ok, kjempe fint. Takk skal du ha. Men er det at det blir dårligere resultater med syntetisk kost enn med ekte hår? HI
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Den syntestiske vil ikke trekke den til seg på samme måte, så det kan lettere bli klumper. Men klart, det lar seg nok gjøre med syntetisk altså.... Uansett, ekte hår er abselutt best. Om du har en kick eller visage/make-up store har de veldig gode koster. Kick er billigere enn visage, make-up store vet jeg ikke, for der er det noen år siden sist jeg var, men antar at de er like billige som kick. Fordi det er make-up store sitt merke jeg kjøper på kick.=) Anonym over deg
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 BodyShop har gode koster som ikke er like dyre som ID sine.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Jeh bruker Body Shop kost til min ID, og det funker helt utmerket:-)
Anonym bruker Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Tusen takk for hjelpen alle sammen :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå