Gå til innhold

Hva jobber du og samboeren din som?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sykepleier og han er snekker:) møttes på nettet:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Han er avdelingsleder, jeg er utdanna gartner men er nå i permisjon, og skal tilbake på skolebenken. Satser på å bli økonom :-)

Møttes på jobb når vi var 19 og 22, da jobbet vi sammen på et lager.

Skrevet

Vi er også lærere begge to:) Helt supert med lange og mange ferier sammen, og ikke minst for barna sin del:)

Skrevet

Vi er også lærere begge to:) Helt supert med lange og mange ferier sammen, og ikke minst for barna sin del:)

Glemte å fortelle hvor vi møttes. Vi møttes på fest gjennom felles kjente, og var sammen fra dag 1, full klaff fra første minutt:)

Skrevet

Han er prosjektleder innen it-salg og jeg er sosionom i barnevernet.. Vi møttes på et chattested

Skrevet

Han jobber som systemingeniør.. Vi møttes gjennom felles venner :))

Skrevet

Jeg driver eget selskap (som vi begge er eiere av), han businesscontroller og vi møttes på blink.no for 4 år siden. 2 barn.

Skrevet

Jeg er konsulent i en fagforening, han jobber med regnskap. Vi møttes på afterski for 10 år siden...

Skrevet

Han er helikopterpilot, jeg har jobbet som kontormedarbeider men er arbeidsledig nå. Vi traff hverandre på videregående.

Skrevet

Han har eget firma, jeg er barnevernspedagog. Møttes gjennom eksene våre, vi var begge på byen med hver vår eks, og eksene kjente hverandre litt og hilste, 8 år og ett barn siden.

Skrevet

han er rørlegger.

jeg er adjunkt

møttes via felles venner

har en sønn venter nr 2..

Skrevet

Han er logistikkansvarlig, jeg er butikkmedarbeider (interiør) og kunstner. Møttes tilfeldig på gata :)

Skrevet

Hjernekirurg og obstetriker/gynekolog med spesialutdanning i neonatal kirurgi.

Skrevet

Han er finansmann og jeg er forsker. Møttes via felles venner

Skrevet

Jeg: journalist, han: artist. Møttes via felles bekjente.

Skrevet

han er siv.ingeniør og jeg er lege. Møttes på fest hos søstra mi for 6 år siden :o)

Skrevet

Han er programutvikler i et datafirma, jeg er lærer. Møttes på Blink.

Skrevet

jeg er legesekretær og han er anleggsarbeider. Vi møttes ute på en nattklubb;) Nå 3 år senere venter vi barn nr 2 om 3 ukers tid;);)

Skrevet

Min mann er lege, jeg er sykepleier og vi møttes på jobben :-)

Skrevet

Han er rådgiver innen forsikring. Møttes i ungdomsårene på fest. Jeg jobber på kontor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...