Yvonne83 Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 blir litt forvirret her...... har bestemt oss for aa kjope maxi cosi. men er d maxi cosi cabriofix eller pebble som er best????? tror pebble er et helt nytt sete.... det ser mer komfortabelt ut..... men jeg vet ikke....... noen erfaringer????
Jente+Jente+lillegutt Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Hei. Vi bestemte oss for ATON Dette setet kom på 2 plass i en nylig test av bilseter. Det er i tillegg halvpris på det på BABYSHOP denne uken
MissMe*med*lillegutt Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Maxi Cosi Cabriofix ble hvertfall best i test på tv2 hjelper deg for litt siden:) Det skal vi kjøpe
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Har akkurat kjøpt oss maxi cosi cabriofix vi oxo... er ett must for meg at det er ett sikkert sete... det er absolutt noe jeg ville bruke penger på... mens det andre er vel ikke testet tror jeg... maxi cosi har ikke hatt bra på tester tidligere på andre seter.. sa de ihvertfall i butikken... så ville sjekket opp litt mer rundt Pebble setet.. ja, det ser jo komfertabelt ut, men er det trygt?! Hmm... Lykke til med kjøpet!
TBmaibaby2010 Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 vi skal også kjøpe cabrio fix! Så den var best i test på tv2 for ikke altfor lenge siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå